+ 0 -
ADA



رقابت بیش از ۱۸ هزار داوطلب برای استخدام در دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه


استاندار کرمانشاه گفت: ۶۷۸ نفر در هشتمین آزمون فراگیر استخدامی در دستگاه های اجرایی استان جذب و‌ استخدام استان می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» امروز در حاشیه بازدید از محل برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه پیام نور اظهار داشت: در این آزمون ۱۸ هزار و ۹۱۶ نفر با رعایت پروتکل های بهداشتی در ۱۳۲ حوزه در سطح استان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: سهمیه ۱۶ دستگاه اجرایی استان از جمله آموزش و پرورش، هواشناسی، ثبت اسناد و املاک، بخشداری ها و ... در این آزمون ۶۷۸ نفر است.

نماینده عالی دولت در استان که امروز از حوزه دانشگاه پیام نور بازدید کرد، به رعایت دستورالعمل بهداشتی و ضوابط ابلاغی برای برگزاری آزمون، نظارت ناظران بهداشت در آزمون و انجام پیش بینی های لازم برای ورود داوطلبان با فاصله فیزیکی انجام شده و چینش صندلی ها با فاصله استاندارد اشاره کرد و گفت: سیستم تهویه هوای فضای برگزاری، کنترل گرمایش سالن ها و کلاس ها هم مناسب است و داوطلبان در شرایط کاملاً ایمن در آزمون شرکت کردند.

هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی امروز پنجشنبه ۱۱ دی ماه در سایه پروتکل های بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور طبق مصوبه ستاد ملی به منظور جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای بکارگیری ۳۸ هزار و ۱۸۴ آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

 ۵۶۲ هزار و ۶۷۶ نفر برای استخدام در دستگاه ها ثبت نام کرده اند که امروز ۲۹۷ هزار و ۹۶ نفر و مابقی روز جمعه در آزمون شرکت می کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا