+ 0 -
ADA

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه:

رسانه ها قوی باشند آسیب جامعه کمتر می شود


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی تاکید کرد: هر چه صاحبان رسانه ها و فضای مجازی گفتمان قوی تری داشته باشند جامعه آسیب کم تری خواهد دید.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار در نشست شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تلاش برای وحدت آفرینی، انسجام بخشی، مشارکت حداکثری و کمک به جامعه برای "شایسته گزینی" از رسانه ها خواستار شد.

وی با بیان اینکه مردم در حوادث آبان ماه حضور تقدیرآمیزی در دفاع از امنیت و کیان نظام اسلامی داشتند تصریح کرد: مردم نشان دادند که پای تمامیت کشور و نظام خود ایستاده اند و این حضور، فرصتی برای تقویت سرمایه اجتماعی است که باید از آن استفاده شود.

الهی تبار همچنین با اشاره به درپیش بودن هفته پژوهش و اهمیت این موضوع برای کشور اظهار داشت: نیاز است که رسانه ها به این موضوع به شکلی کارشناسانه پرداخته و مطالبه گر آن باشند. اتفاقات خوبی در حوزه پژوهش در کشور رقم خورده و جایگاه شانزدهم کشور در تولید علم در دنیا موید این ادعاست.

وی همچنین با بیان اینکه دستگاهها و روابط عمومی ها ورود فعالانه ای در ارتباط با رسانه ها داشته باشند بر ساماندهی حوزه اطلاع رسانی و رصد فضای رسانه ای استان تاکید کرد. 

 



اوقات شرعی
آب و هوا