+ 0 -
ADA

نشست خبری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه (بخش پایانی):

رسانه ها زیبایی های استان را بیشتر برجسته کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه گفت: رسانه ها زیبایی های استان را بیشتر برجسته کنند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهيم الهي تبار در ادامه نشست خبري خود اظهار داشت: تغییر رفتارها و شاخص های استان یک شبه روی نداده است و شاخص ها به ویژه در بخش تغییرات رفتاری یک فرایند زمانی را طی کرده اند.  با این وجود گزارش جدید سازمان برنامه و بودجه نشان دهنده روندی در استان کرمانشاه است که نه تنها رشد بیکاری را متوقف کرده بلکه به دنبال کاهش آن است. تغییر رفتارها و توسعه استان مشارکت همگانی را می طلبد.

وي بيان داشت: اتفاقا کرمانشاه استانی است که کارها در آن سریع پاسخ می گیرد چرا که مقدماتی همچون زیرساخت، ظرفیت و ثروت را دارد. اطمینان داشته باشید که با ظرفیت های موجود استان می توان اتفاقات مثبتی رقم زد و شاخص آسیب های اجتماعی و بیکاری تنزل پیدا کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه ادامه داد: رسانه ها زیبایی های استان را بیشتر برجسته کنند. برندسازی مثبت را دنبال کنید چرا که استان کرمانشاه دارای این برندهای مطلوب است و بی جهت «چهره زیبای ایران اسلامی» نامیده نشده است.

الهي تبار تصريح كرد: برگزاری جشنواره موسیقی در استان حرکت خوبی بود. استانداری  به برپایی جشنواره فیلم شبدیز 50 میلیون تومان کمک کرده و سعی شد از مشارکت سایر دستگاهها نیز کمک گرفته شود. سینمای جوان به عنوان تشکل غیردولتی مورد حمایت استان قرار دارد چرا که نیروهای پر ظرفیت ، شایسته و با دانشی در آن وجود دارند.

وي گفت: برگزاری المپیاد ورزشی در روستاها موجی خوبی را ایجاد کرد.میزبانی از جام تختی درخواست استان بوده و وزیر کشور نیز از برپایی آن تقدیر کرده ضمن آنکه انعکاس مثبتی هم داشت. تشکیل جلسه با حضور روسای تمامی فدراسیون های ورزشی در قصرشیرین با حضور وزیر ورزش و جوانان، رویداد بزرگی بود که اتفاق افتاد. قرار بر این است که برخی مسابقات ملی در استان کرمانشاه برگزار شود و به دنبال میزبانی از جام حذفی فوتبال کشور هستیم.  

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه با سه استان آلوده کشور عراق، همسایه است و داعش مولد استکبار با هدف نفوذ و اقدام در ایران بود خوشبختانه علیرغم آسیب کشورهای دیگر از داعش حتی در اروپا، بجز اتفاق مجلس شورای اسلامی داعش نتوانست حرکتی در ایران انجام دهد. اعتقاد به کنترل مسائل داریم..

وي بيان داشت: یکی از مسائلی که فضای کسب و کار استان را متاثر از خود می کند فضای امنیتی است و از این ضروری است که تا جایی ممکن است از رسانه ای شدن اتفاقات پرهیز شود. بخاطر این مسائل، پیشنهاداتی را به مرکز داده ایم که به شکل ویژه ای در استان حضور پیدا کنند. رسانه ها می توانند روی جلب توجه مسئولان و دستگاههای کشور به استان توجه داشته باشند خصوصا سرمایه گذاری از سوی شرکت هایی مانند آستان قدس و بنیادهای اقتصادی که وجود دارند.

الهي تبار افزود: صدا و سیما ضرورت دارد که رسانه ملی باشد و بازگو و انعکاس دهنده صداهایی باشد که در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی حرکت می کنند. به نظر می رسد که مدیریت جدید این سازمان در استان این مسائل را مدنظر قرار خواهد داد. استان کرمانشاه ظرفیت های بالایی دارد و یکی از رسانه های تاثیرگذار و بیان زیبا صداو سیمای استان می باشد.

وي اظهار داشت: چهارشنبه سوری یک سنت قدیمی است ولی این سنت نباید در جهت ایجاد رعب و وحشت باشد. با تدبیری که سال گذشته در استان اتخاذ شد حادثه خطرناکی را شاهد نبودیم و مردم همراهی کردند. امسال نیز راهبرد همان است که آسیب دیدگان کمتر شوند. سال گذشته اگر چه تعداد آسیب دیدگان بیشتر بودند اما عمق آسیب ها سطحی بود. امیدواریم امسال چهارشنبه سوری کم خطری را شاهد باشیم.

 



اوقات شرعی
آب و هوا