+ 0 -
ADA

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه:

رای گیری ساعت ۲ بامداد به اتمام می‌رسد/ میزان مشارکت کرمانشاهیان از ۴۵ درصد گذشت/ اطلاعیه شماره 30 ستاد انتخابات کشور


دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه با اشاره به ادامه کار اخذ رای از مراجعین تا ساعت دو بامداد، میزان مشارکت مردم استان تا ساعت یک بامداد را بیش از ۴۵ درصد اعلام کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ جلیل بالایی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه بامداد شنبه  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تصمیم ستادمرکزی انتخابات، شورای نگهبان و ستاد کرونا زمان اخذ رای در شعبه هایی که مراجعه کننده دارند تا ساعت ۲ بامداد تمدید شد.

 وی افزود: در شعب دیگر که رای گیری در آن به اتمام رسیده است، کار شمارش آراء بلافاصله انجام می‌شود و بر اساس آخرین اطلاعات تا کنون میزان مشارکت در استان کرمانشاه ۴۵.۲ درصد بوده است. 

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: رای گیری در تمام روستاهای استان به اتمام رسیده و نتایج آن به بخشداری ها ارسال شده است.

وی تأکید کرد: ستاد انتخابات تنها مرجع رسمی اعلام نتایج است و رسانه‌ها از درج اخبار غیرموثق اجتناب کنند.

 

اطلاعیه شماره ۳۰ ستاد انتخابات کشور

 

بر اساس توافق ستاد انتخابات کشور و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و همه عوامل اجرایی و نظارتی شعب اخذ رای می رساند:

با توجه به اینکه ساعت ۲۴ جمعه مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مهلت اخذ رای به پایان رسیده است،  بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا کلیه شعب اخذ رای شهر هایی که دارای مراجعه کننده هستند می ‌توانند حداکثر تا ساعت ۲ بامداد به فعالیت خود ادامه دهند. سایر شعب در صورت اتمام رای گیری نسبت به شمارش آرا اقدام کنند.

ستاد انتخابات کشور



اوقات شرعی
آب و هوا