+ 0 -
ADA

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد

راهبرد ما در انتخابات مشارکت حداکثری است


رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: راهبرد و تلاش ما این است که انتخاباتی رقابتی و با مشارکت حداکثری رقم بخورد.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست فرمانداران استان با ارائه گزارشی از روند بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی تصریح کرد: در این دوره تائید صلاحیت ها 4درصد افزایش داشته و۸۷ درصد داوطلبان تائید شدند.

وی همچنین با اشاره به روند بررسی صلاحیت ها در هیات نظارت گفت: رییس جمهور و وزیرمحترم کشور مواضع خوب و شفافی را در این باره داشتند. بر این اساس به دنبال این هستیم که زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات رقم بخورد.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه همچنین ابراز امیدواری کرد که اتفاقات خوبی برای حضور تعداد بیشتر از داوطلبان ثبت نام شده با گرایشات مختلف سیاسی در عرصه انتخابات رقم بخورد.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه با تاکید بر اهمیت نقش آموزش در انتخابات تصریح کرد: تسلط و آگاهی از قوانین و مقررات میتواند مجریان را از بسیاری از مسائل مصون بدارد.

الهی تبار با اشاره به تمهیدات انجام شده برای ارتباط شعب اخذ رای گفت: در شبکه ارتباطی انتخابات نیز تست های لازم انجام شده و سعی شده که تعداد بیشتری از شعب تحت ارتباط آنلاین قرار بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه این نشست با توصیه به فرمانداران برای برپایی نشست با اقشار اجتماعی به ویژه بزرگان و خواص افزود: می طلبد که با برپایی نشست ها  به "جلب مشارکت مردم کمک شود.

الهی تبار همچنین با تاکید بر سالم سازی فضای انتخابات خاطرنشان کرد: لازم است که فرمانداران جلساتی را با مدیران کانال‌های مجازی داشته باشند. بسیاری از مطالب منتشره شده در این کانال‌ها جنبه اطلاع رسانی ندارد و اگر به قصد تشویش اذهان عمومی باشد، پیگیری قضایی خواهد شد.



اوقات شرعی
آب و هوا