+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

راه و مسير پر افتخار شهيد حاج قاسم سليماني در تمامي كشورهاي آزاديخواه ادامه خواهد يافت


استاندار كرمانشاه گفت: در آينده مردم ايران از شهيد حاج قاسم سليماني به جهت دفاع فداكارانه از اسلام و كشور به خوبي و نيكي ياد خواهند كرد و راه و مسير پر افتخار اين شهيد والامقام در تمامي كشورهاي آزاديخواه ادامه خواهد يافت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ "هوشنگ بازوند" امروز در آئين نمادين اهداي 500 تبلت به دانش آموزان تحت حمايت كميته امداد امام خميني(ره) كه در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، با تسليت سالگرد شهادت سردار دلها " شهيد حاج قاسم سليماني" اظهار داشت: ياد و خاطره شهيد حاج قاسم سليماني در قلب 80 ميليون ايراني و همچنين بسياري از مسلمين جهان حك شده و امروز اين شهيد بزرگوار براي كشور تبديل به نماد ملي شده است.

وي با اشاره به ويژگي هاي والاي شهيد حاج قاسم سليماني بيان داشت: اين شهيد والامقام با اخلاص، فداكاري، شجاعت، تعهد و ايثارگري به يك نماد ملي تبديل شده كه همه بايد تلاش كنيم پيرو مسير با عظمت و مقتدر ايشان باشيم.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: بنا به فرمايش مقام معظم رهبري شهادت حاج قاسم "شهادت يك فرد نيست" بلكه "شهادت يك روش و مكتب است" كه انشاء ا.. اين مكتب هر چه بيشتر در كشور طنين انداز و نهادينه تر خواهد شد.

بازوند با بيان اينكه مردم ايران در طول تاريخ همواره قدردان افراد فداكار و با اخلاص بوده اند، گفت: در آينده مردم ايران از شهيد حاج قاسم سليماني به جهت اخلاص، فداكاري ها و مجاهدت هاي ارزشمند ايشان در دفاع از اسلام و كشور به خوبي و نيكي ياد خواهند كرد و راه و مسير ايشان با صلابت در تمامي كشورهاي آزاديخواه ادامه خواهد يافت.

 

مهار كرونا به رفتار مردم بستگي دارد

وي در ادامه سخنان خود با بيان اينكه مهار كرونا به رفتار و رعايت مردم از پروتكل هاي بهداشتي بستگي دارد، گفت: راه حل مهار كرونا در بيمارستان ها نيست بلكه مهار آن بستگي به رفتار و رعايت مردم از پروتكل هاي بهداشتي دارد و خوشبختانه هر چند كه طي چند مدت گذشته با كاهش ميزان فوتي و بستري ها روبرو بوديم اما نبايد تغيير رويه دهيم و ضروري است كه همچنان پروتكل ها را رعايت كنيم.

مقام عالي استان تصريح كرد: ويروس كرونا علاوه تاثيرگذاري در بخش هاي مختلف زندگي مردم به تحصيل و آموزش دانش آموزان نيز خسارت وارد كرده لذا ما مديران موظف هستيم كه افت تحصيلي دانش آموزان را با ارائه برنامه هاي مدون جبران و رفع كنيم.

نماينده عالي دولت در استان ادامه داد: شكست ويروس كرونا نياز به بسيج عمومي دارد و بايد همواره تلاش كنيم كه ضمن رعايت پروتكل هاي بهداشتي، توجه ويژه به اقدامات راهبردي براي خنثي نمودن تاثيرات كرونا در بخش هاي مختلف زندگي مردم به ويژه در زمينه تحصيل و آموزش دانش آموزان نيز داشته باشيم.

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا