+ 0 -
ADA

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه:

راه آهن كرمانشاه در دهه فجر توسط رئيس جمهور افتتاح مي شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: باتوجه به برنامه کاری فشرده رییس جمهور، در یکی از روزهای ۱۸ تا ۲۱ بهمن راه آهن کرمانشاه افتتاح، و بهره برداری آزمایشی از آن شروع می شود.

به گزارش واحد گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دکتر نوبخت در بازدید از راه آهن کرمانشاه كه استاندار كرمانشاه و جمعي از مسئولين استان نيز حضور داشتند، اظهار داشت:باتوجه به استعداد استان کرمانشاه برای توسعه و شایستگی های مردم متدین، مقاوم و رنجدیده استان کرمانشاه و با توجه به نقشی که در دفاع مقدس داشتند، توسعه زیرساخت های استان برای ایجاد اشتغال ضروری است  و هم اکنون نظام باید برای مردم کرمانشاه جبران کند.

وي گفت: این اطمینان خاطر را به همه مردم میدهم که مسوولین، شرافت و حیثیت خود را در پاسخگویی به مطالبات مردم می دانند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بيان داشت: این استان شایستگی های همه مساعدت ها را دارد. بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی جوانان که آماده نقش آفرینی در توسعه استان هستند یک ضرورت است.

دكتر نوبخت افزود: باتوجه به برنامه کاری فشرده رییس جمهور، در یکی از روزهای ۱۸ تا ۲۱ بهمن راه آهن کرمانشاه افتتاح، و بهره برداری آزمایشی از آن شروع می شود.

وي گفت: سفرهای نوروزی شرکت راه آهن هرساله از ۲۵ اسفند آغاز می شود و پس از افتتاح آزمایشی، مردم کرمانشاه می‌توانند برای سفرهای نوروزی خود بلیط رزرو کنند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا