+ 0 -
ADA

با حكم وزير كشور:

رئيس مركز اطلاع رساني و امور بين الملل وزارت كشور منصوب شد

با حكم وزير كشور؛ رئيس مركز اطلاع رساني و امور بين الملل وزارت كشور منصوب شد.

به گزارش واحد خبر و امور بين الملل استانداري؛ متن اين حكم بدين شرح است:

جناب آقاي رحيم ساكي

سلام عليكم

با عنايت به مراتب تعهد و سوابق موثر به موجب اين حكم جنابعالي را به عنوان رئيس مركز اطلاع رساني و امور بين الملل وزارت كشور منصوب مي نمايم.

برنامه ريزي براي توسعه و ارتقاي نقش آفريني وزارت كشور در عرصه هاي مختلف روابط دو يا چند جانبه خارجي و همچنين سازمان هاي بين المللي با هماهنگي و همكاري با وزارت خارجه، تقويت مراودات بين المللي و منطقه اي به منظور انعقاد موافقت نامه هاي تخصصي مورد نياز وزارت متبوع و نيز جذب سرمايه گذاري هاي خارجي متناسب با نياز، ظرفيت ها و توانمندي هاي استان هاي مختلف، توسعه و تعميق روابط و مناسبات با كشورهاي همسايه و تسهيل ارتباطات تجاري استان هاي مرزي با مناطق مجاور از جمله ضروريات است كه انتظار دارد در راستاي سياست ها و برنامه هاي دولت تدبير و اميد به نحو شايسته و بايسته نسبت به تحقق آن تلاش و اهتمام نمائيد.

توفيق روزافزونتان را در پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي"مدظلله العالي" در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

                                                                                                                              عبدالرضا رحماني فضلي

                                                                                                                                        وزير كشور

شايان ذكر است همچنين در حكمي ديگر از سوي وزير كشور، آقاي محمد حسن جابري انصاري به عنوان مشاور وزير و مسئول هماهنگي امور روابط عمومي وزارت كشور نيز منصوب شد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا