+ 0 -
ADA

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

دولت یازدهم ۷۵۰ میلیارد تومان در زمینه زیر ساخت های ارتباطی در کرمانشاه سرمایه گذاری کرده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت یازدهم از ابتدای فعالیت تا کنون ۷۵۰ میلیارد تومان در زمینه زیر ساخت های ارتباطی در استان کرمانشاه سرمایه گذاری کرده است.

 به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، واعظی در مراسم افتتاح طرح هاي مخابراتي در استان کرمانشاه که در مرکز مخابرات شهید اشرفی شهر کرمانشاه برگزار شد اظهارداشت: به این میزان سرمایه گداری تا پایان دولت در زمینه زیر ساخت های ارتباطات استان کرمانشاه صد میلیارد تومان دیگر اضافه می شود.

به گفته واعظی این تعداد طرح که به صورت همزمان افتتاح شدند در یک سال گذشته در استان کرمانشاه به مرحله اجرا در آمدند.

وی ادامه داد: در اولین جلسه که به کرمانشاه آمدم این استان به عنوان یک استان پر جمعیت و محل عبور زیر ساخت های ضعیفی در زمینه ارتباطات داشت اما امروز وضعیت زیر ساخت های ارتباطی بهبود پیدا کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: با افتتاح هایی که امروز انجام شد، وضعیت ارتباطات در استان کرمانشاه به مراتب بهتر می شود.

وی با اشاره به یازده برابر شدن پهنای باند استان کرمانشاه گفت: پوشش مخابراتی در روستاهای استان به صد درصد رسیده  و صد کیلومتر فیبر نوری این استان نیز افزوده شده است.

وزیر ارتباطات افزود: امروز ده شهر در کرمانشاه از نسل چهارم اینترنت و باقی از نسل سه اینترنت بهره می برند.

به گفته قبادی مدیرکل مخابرات استان کرمانشاه این پروژه ها با اعتبار ۲ هزارو ۲۶۴ میلیارد ریال به نتیجه رسیده اند.

اسد الله رازانی استاندار کرمانشاه، شهاب نادری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات را در این سفر همراهی کردند.



اوقات شرعی
آب و هوا