+ 0 -
ADA

معاون اول رییس جمهور:

دولت تا پایان بازسازی ها در کنار زلزله زدگان ایستاده است/تقدیر دکتر جهانگیری از تلاش هاي مهندس بازوند در مناطق زلزله زده

معاون اول رئيس جمهور گفت: استاندار کرمانشاه با تلاش های خود موجب شد زخم زلزله زودتر التیام بیابد.

 به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور صبح امروز در آیین بهره برداری از پنج هزارمین واحد مسکونی روستایی بازسازی شده استان کرمانشاه که در روستای شیرین آب قصرشیرین برگزار شد؛ اظهار داشت:کرمانشاه برای مردم ایران نماد پهلوانی، سلحشوری، مرزداری و دفاع از کیان ایران در مقابل بدخواهان است.

وي افزود: عملیات مرصاد یک رویداد استثنایی و غرورآفرین در تاریخ ایران است. کرمانشاهیان مرزدار در این عملیات درسی تاریخی به متجاوزان دادند.

وي بيان داشت: کرمانشاهیان نماد همبستگی ملی هستند‌. مردم اهل حق و اهل تسنن و شیعه مرزادارنی سلحشور هستند که با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر از کیان کشور دفاع می کنند.

دكتر جهانگيري ادامه داد: کردها چشم و چراغ ایران و مایه افتخار ما هستند. آن ها همواره در طول تاریخ مرزداران شجاع ایران زمین بوده اند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: زلزله کرمانشاه به لحاظ وسعت سرزمینی بی سابقه بود و خسارات بسیار گسترده ای را به منطقه وارد کرد.

وي در اين مراسم با تقدير از تلاش هاي مهندس براي رفع مشكلات مربوط به مردم  زلزله‌زده، تصريح كرد:  استاندار کرمانشاه با تلاش های خود موجب شد زخم زلزله زودتر التیام بیابد،

دكتر جهانگيري ادامه داد:  در این زلزله همه ملت ایران به کمک مردم زلزله زده آمدند و یک نمایش باشکوه از همبستگی ملی شکل گرفت.

معاون اول رئيس جمهور بيان داشت: چهره های محبوب ملت در این زلزله به صحنه آمدند و این محبوبیت را صرف گردآوری کمک برای زلزله زدگان کردند که جای تقدیر بسیار دارد‌.

وي گفت: هرچند دولت در تنگنای مالی قرار دارد ولی کمک های بسیاری را به زلزله زدگان انجام داده، به گونه ای که خانه های روستایی آسیب دیده در زلزله تا قبل از سالگرد زلزله زده تکمیل می شوند.

وي با بيان اينكه روند بازسازی در شهر سرپل ذهاب باید شتاب بیشتری به خود بگیرد، اظهار داشت:دولت از ابتدا در کنار زلزله زدگان بود و تا پایان بازسازی ها نیز در کنار زلزله زدگان ایستاده است.



اوقات شرعی
آب و هوا