+ 0 -
ADA

مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه- در نشست معاونین، مشاورین و مدیران ستادی استانداری:

دولت آمریکا براي به دست آوردن منافع نامشروع خود روی اخلاق، تاریخ و جغرافیا پا می گذارد/ كار عنصر اصلي توسعه است

استاندار كرمانشاه گفت: سخنان دکتر روحانی در پاسخ به اظهارات رییس جمهور آمریکا به خوبی عمق وحدت ملی و ولایتمداری دولت را نشان داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست معاونین، مشاورین و مدیران ستادی استانداری با اشاره به اظهارات ضد ايراني رئيس جمهور آمريكا و پاسخ دكتر روحاني رئيس جمهور كشورمان در اين زمينه اظهار داشت: سخنان دکتر روحانی در پاسخ به اظهارات رییس جمهور آمریکا به خوبی عمق وحدت ملی و ولایتمداری دولت را نشان داد.

وي تصريح كرد: دولت آمریکا قابل اعتماد نبوده، نیست و‌ نخواهد بود چرا که ثابت کرده است در به دست آوردن منافع نامشروع  خود روی اخلاق، تاریخ و جغرافیا پا می گذارد و دولت جدید آمریکا در این خصوص گستاخ تر از دولت‌های قبلی است.

اين مقام عالي استان خاطرنشان ساخت: نظام ما پشتوانه مردمی بسیار عظیمی دارد که در شرایط مختلف و خاص همچون انتخابات و راهپیمایی ها این سرمایه اجتماعی، خود را به خوبی نشان میدهد و نیروهایی قدرتمندی از جمله سپاه پاسداران از این سرمایه اجتماعی حفاظت می کنند.

وي بيان داشت: ناراحتی آمریکا و عصبانیت ترامپ از این است که نمی تواند مثل گذشته علیه ایران اجماع جهانی راه بیندازد و دنیا را به دوران قبل از برجام برگرداند.

استاندار كرمانشاه در ادامه درخصوص مسائل استان اظهار داشت: بررسی های لازم را در وجوه مختلف انجام داده ام و کماکان در حال بررسی هستم جمعبندی کلی این است که شاخص ها به ما میگوید که مجالی برای فرصت سوزی نداریم.

وي با بيان اينكه كار عنصر اصلي توسعه است، گفت: در همه جای دنیا «کار» عنصر اصلی توسعه است و برای ما هم اولویت اول کار است باید برای کار وقت بگذاریم تا بر چالش هایی پیش رو غلبه کنیم که این موضوع دور از دسترس نیست.

مهندس بازوند خاطرنشان ساخت: باید ظرفیت های استان را به مردم و سرمایه گذاران به درستی معرفی کنیم چون این ظرفیت ها می تواند برای مردم امیدبخش و نشاط آفرین باشد.

وي خواستار تقويت جايگاه استانداري شد و بيان داشت: اگر در خانواده استانداری اتحاد و همبستگی مطلبی وجود داشته باشد جایگاه استانداری تقویت خواهد شد و مدیران کل استان نیز عملکرد بهتری خواهند داشت.

استاندار كرمانشاه گفت: اگر دنبال توسعه و پیشرفت استان هستیم باید موانع موجود را از سر مسیر برداریم، زیرساخت های توسعه استان فراهم است و برای حرکت در مسیر توسعه باید علل نرم افزاری را شناسایی و برطرف کرد.

اين مقام عالي استان تصريح كرد: استان درگیر فقر مطالبه گری است و ریشه آن در مسائل اجتماعی است سه کار عمده برای برداشتن موانع توسعه استان شامل: همراه کردن افکار عمومی، استفاده از ظرفیت نخبگان و سیاسیون، و عبور از موانع موجود در لایه های کارشناسی ساختار اداری را بايد انجام داد.

وي با بيان اينكه باید احساس امنیت را با کارهای فرهنگی در میان مردم تقویت کنیم،اظهار داشت:  تمایل به انجام کارهای سخت دارم و در مسوولیت قبلی ام، رتبه بیکاری لرستان را با به صحنه کشیدن مردم به شکل چشمگیری بهبود بخشیدیم.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: تغییرات یک امر طبیعی است و در استان باید به کمترین فرصت سوزی برسیم وقتی مدیری دلسوز باشد چه دلیلی دارد دنبال تغییر او باشیم مدیران باید خود را با سیاست های دولت وفق دهند.

مهندس بازوند افزود: مقام معظم رهبری نیز در دیدار با هیئت دولت نیز بر لزوم خطرپذیری و ریسک پذیری مدیران تاکید نمودند.

وي در پايان سخنان خود با بيان اينكه  از همه استانداران قبلی به ویژه برادر عزیزم جناب آقای دکتر رازانی که از مدیران باتجربه، توانمند و با برنامه کشور هستند، تشکر میکنم، گفت: با اغلب استانداران قبلی صحبت هایی داشته ام و از هر یک از آنها نکاتی گرفته ام لذا همه بايد عزم خود را هر چه بيشتر جزم كنيم لذا سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال کار آسانی نیست و ‌با سرمایه دولتی به تنهایی امکانپذیر نیست باید هم مردم به صحنه بیایند و هم از خط های اعتباری موجود در حوزه سرمایه گذاری خارجی استفاده کنیم.



اوقات شرعی
آب و هوا