+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

دوره دوم دكتر روحاني به مراتب درخشان تر از دوره اول خواهد بود

استاندار کرمانشاه با قدردانی مجدد از حضور پر شور مردم کرمانشاه در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با شناختی که از مدیریت، شجاعت و تدبیر روحانی سراغ داریم دوره دوم ایشان به مراتب درخشان تر از دوره اول خواهد بود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، دكتر اسد الله رازانی در مراسم جشن پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری که در سالن امام خمینی برگزار شد، اظهارداشت: مردم کرمانشاه  ۲۹ اردیبهشت با ۶۸ درصد ارا دوباره به دكتر روحانی رای و نشان  دادند که اکثر مطلق حامی وی هستند.

وی با بیان اینکه استقبال مردم کرمانشاه از انتخابات به حدی بود که ساعات رای گیری جوابگوی حضور پرشور آنان نبود، ادامه داد: مردم کرمانشاه با وجود تمامی تخریب ها باز هم به دكتر روحانی اعتماد کردند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم کرمانشاه رتبه پنجم بین تمام استان ها برای اعتماد به روحانی را به دست آوردند، گفت: مردم کرمانشاه اعم از اهل سنت، اهل حق و شیعه در همه شهرستان ها با اکثریت ارا را به دکتر روحانی دادند.

دكتر رازانی با قدردانی از کسانی که در این راه روحانی را همراهی کردند، گفت: باید از برادر عزیزم دکتر جهانگیری تشکر کنیم.

وی یاداور شد:  رقبا از دولت روحانی انتظار معجزه داشتند و تخریب کردند اما مردم باری دیگر هوش سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

استاندار کرمانشاه گفت:با شناختی که از مدیریت، شجاعت و تدبیر روحانی سراغ داریم دوره دوم ایشان به مراتب درخشان تر از دوره اول خواهد بود.

دكتر رازانی با تاکید بر اینکه دکتر روحانی و همراهانشان قدر مردم کرمانشاه را خواهد دانست، عنوان کرد: از شنبه ۳۰ اردیبهشت فعالیت خود را برای پیشرفت استان بیشتر از گذشته آغاز کردیم.

وی ادامه داد: مسایل این استان یکی پس از دیگری حل خواهند شد و استان در چهار سال پیش رو پیشرفت بزرگی خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه پروژه های بزرگی برای استان در حال افتتاح هستند، اظهارداشت: کارخانه ایران خوردو در زمان حضور رییس جمهوری به کرمانشاه شروع به کار کرده بود و امروز به کار خود ادامه می دهد.

دكتر رازانی اعلام کرد: قطار توسعه استان نیز کمتر از یک ماه اینده به بهره برداری خواهد رسید



اوقات شرعی
آب و هوا