+ 0 -
ADA

تاکید معاون استاندار در شورای پدافند غیر عامل استان:

دستگاهها اهتمام بیشتری به پدافند غیر عامل داشته باشند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه بين الزامات پدافند غيرعامل و امنيت ملي و داخلي كشور ارتباط ناگسستنی وجود دارد تاکید کرد که پدافند غيرعامل بيش از گذشته در جهت حفظ و حراست ، مصون سازي و كاهش آسيب پذيري از سوی دستگاهها و ادارات اجرايي و عملياتي گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ " حسین خوش اقبال" در چهارمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که در سالن جلسات شهدای دولت تشکیل شد ،هرگونه پيشرفت در اجراي الزامات پدافند غيرعامل را به معناي استحكام مباني اقتدار حاكميتي و امنيت ملي دانست.

 

وی افزود: پدافند غيرعامل به عنوان يكي از ساده ترين راه ها٬ كم هزينه ترين شيوه ها و صلح آميزترين روش هاي دفاع يك دولت و ملت در مقابل دشمنان خود از جمله مهم ترين عوامل اقتدار و توفيق دولت ها در حفظ و گسترش امنيت ملي و زمينه ساز توسعه متوازن و پايدار و عامل دستيابي به رفاه و توسعه همه جانبه است.

 

پیش از سخنان معاون استاندارکرمانشاه، مدیر کل پدافند غیر عامل استان با ارائه گزارشی از عملکرد پدافند غیر عامل گفت: با پیگیری های مستمر و مکرر اداره کل پدافند غیر عامل  استان از طریق مسئولان امر تاکنون طرح جامع پدافند غیر عامل استان با پیشرفت بیش از 50 درصد و نیز طرح جامع شهر کرمانشاه با پیشرفت 80 درصد در دست اقدام و به زودی به اتمام خواهد رسید.

 

کرمعلی زارعی در ادامه از شناسایی و اعلام هشدار به 88 مرکز پرخطر شیمیایی شامل 35 مرکز خارج از شهرک صنعتی و 53 مرکز داخل شهرک که از این تعداد 61 واحد فعال و 27 واحد غیر فعال می باشند خبر داد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا