+ 0 -
ADA



دستاوردهای ارزشمند دولت با توجه به تنگناهای اقتصادی است/ مدیران با جدیت و تلاش بیشتر برای حل مشکلات مردم کار کنند


استاندارکرمانشاه گفت: عملکرد دولت بسیار قابل دفاع و مطلوب است با مقایسه درآمدهای نفتی نسبت به دولت های قبل و ارزیابی دستاوردها مشخص می شود دولت تدبیر و امید و نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود تحریم های ظالمانه چندین برابر گذشته کار کرده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به خدمات شایسته دولت و توجه ویژه به محرومیت زدایی و ایجاد رونق اقتصادی در مناطق مرزی و کم برخوردار اظهار داشت: عملکرد مطروحه با همراهی و همدلی مردم و همه ارکان نظام به دست آمده و مایه افتخار و مباهات ماست که با وجود چنین تحریم ها و بحران هایی مسیر ارائه خدمات، تکمیل پروژه ها و بهبود شاخص های کمی و کیفی و به ویژه جذب سرمایه گذاری برای افزایش اشتغالزایی در استان به صورت مطلوب در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در استان روند تداوم مسیر پیشرفت و توسعه استان را بر اساس شاخص های اعلام شده و ارزیابی صورت گرفته مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: نقش بی بدیل رسانه ها در توسعه قابل تقدیر است و بر این اساس از نقد حرفه ای و بر بال اندیشه و اخلاق همه تلاشگران جبهه دانایی استقبال می کنیم و انتظار داریم در عصر کنونی که شهروندان نقشی مهم و چشمگیر در ایجاد توسعه پایدار دارند با همدلی و همراهی دراین فرآیند پیشرفت نقش آفرینی کنند.

بازوند به برخی پیشنهادات اصحاب رسانه در نشست هم اندیشی دیروز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مدیران بر اساس چارچوب تعیین شده در حوزه اطلاع رسانی در پاسخگویی به رسانه اهتمام داشته باشند و در کار و تلاش برای حل مشکل مردم نیز جدیت و همت والایی از خود نشان دهند.

وی با بیان اینکه در سال پایانی دولت تلاش ها برای خدمتگزاری به مردم دوچندان خواهد شد، تصریح کرد: تمامی پروژه های نیمه تمام در کمیته تخصصی کنترل پروژه بررسی خواهد شد و با برنامه ریزی و اولویت اتمام پروژها تا شهریور 1400 برنامه ریزی می شود و سازمان برنامه و بودجه نیز بر اساس ضرورت و اهمیت در تأثیرگذاری در زندگی مردم نسبت به تخصیص اعتبار لازم و افزایش یا دیگر مساعدت ها اقدام خواهد کرد.

بازوند در ادامه از تلاش های صورت گرفته در کمیته مولدسازی نیز تشکر کرد و بر لزوم ساماندهی برنامه های واگذاری املاک مازاد ادارات دولتی تشکر کرد.

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا