+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

در شرایط فعلی انتظار تعامل سازمان تامین اجتماعی با فعالان بخش خصوصی و کارفرمایان بیش از گذشته است

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: در شرایط فعلی انتظار تعامل سازمان تامین اجتماعی با فعالان بخش خصوصی و کارفرمایان بیش از گذشته است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهردادسالاري درجلسه اي كه به منظور رفع مشكلات پروژه هاي عمراني دستگاه هاي جرايي و بخش خصوصي با تامين اجتماعي ظهر امروز در سالن جلسات معاونت عمراني استانداري برگزار شد‘اظهارداشت : این جلسه در جهت تعامل بیشتر بین دستگاه های اجرایی  و تامین اجتماعی برگزار شدو انتظارات پيمانكاران بخش خصوصي  و دستگاه هاي اجرايي از تامین اجتماعی مطرح و در چارچوب قوانین و مقررات راهکار لازم ارائه گرديد تاامور جاری  آنها بهتر و سریعتر اجرا شود.

سالاري اظهار کرد: هدف از اين جلسه  رفع مشکلات  پروژه هاي عمراني از جمله راه آهن غرب ‘دستگاه هاي اجرايي و فعالان اقتصادی بخش خصوصی با سازمان تامین اجتماعی و مساعدت برای بهبود فضای کسب و کار و کمک به تولید و اشتغال است.

وي  بيان داشت: در شرایط فعلی اقتصاد کشور مشکلاتی از جمله رکود و عدم رونق بازار وجود دارد و در این شرایط انتظار تعامل و همکاری سازمان تامین اجتماعی با فعالان بخش خصوصی و کارفرمایان بیش از گذشته است.



اوقات شرعی
آب و هوا