+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

در زمينه نظارت و بازرسي از پخت نان اقدامات قابل توجهي انجام شده است

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: در زمينه نظارت و بازرسي از گندم و كارخانجات آرد و همچنين پخت نان اقدامات قابل توجهي در استان انجام شده است به طوريكه طبق بررسي هاي صورت گرفته در سه ماه گذشته هيچ گونه خبازي از جوش شيرين و بلانكيت استفاده نكرده است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس رضا رحيمي امروز در كارگروه پايش و ساماندهي گندم، آرد و نان استان كه در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد، افزود: طي بازرسي هاي صورت رفته طي سه ماه اخير خوشبختانه هيچ گونه استفاده از جوش شيرين و بلانكيت در خبازي ها مشاهده نشده كه اين موضوع حاكي از تلاش قابل توجه دستگاه هاي ذيربط در اين بخش است.

وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان براي پخت نان با كيفيت و جلوگيري از استفاده بلانكيت و جوش شيرين توسط خبازي ها بيان داشت: طي چند سال گشته اين موضوع را در دستور كار اين كارگروه داشتيم كه خوشبختانه امروز به نتايج خوبي در اين زمينه دست پيدا كرده ايم كه جاي تقدير و تشكر از همه دستگاه هاي اجرايي ذيربط دارد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: همگي بايد تلاش كنند كه اين روند با جديت در استان ادامه داشته باشد زيرا پخت نان با كيفيت و سالم حق اين مردم بزرگوار است.

وي با بيان اينكه نظارت بر كارخانجات آرد و توليد گندم  و همچنين خبازي ها ادامه داشته باشد، گفت: اداره بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بايد با برنامه و به صورت ويژه اين روند را ادامه دهد و همگي وظيفه دارند كه نهايت تلاش خود را براي ارتقاي شاخص بهداشت و تندرستي مردم بكار گيرند.

مهندس رحيمي با اشاره به اقدامات صورت گرفته براي نوسازي كارخانجات آرد استان گفت: در اين دولت تلاش هاي خوبي براي بازسازي و نوسازي كارخانجات در استان انجام شده كه اين همگي اين موارد روند ارتقاي كيفيت پخت نان و بهداشتي را به دنبال دارد.

در اين جلسه مسئوليني كه در زمينه نظارت بر روند توليد آرد و گندم و پخت نان سالم و با كيفيت تلاش داشته اند از سوي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري با اهداي لوح مورد تقدير قرار گرفتند.



اوقات شرعی
آب و هوا