+ 0 -
ADA

مهندس مهدیان- معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور- در نشست مشترک مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه- با فرمانداران و بخشداران شهرها و بخش های حادثه دیده :

در بازسازی مناطق مسکونی از مشاورین خبره ژئوفیزیک و ژئو‌تکنیک استفاده می شود

معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور گفت: در بازسازی مناطق مسکونی از مشاورین خبره ژئوفیزیک و ژئو‌تکنیک استفاده میشود تا متعاقبا مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهديان معاون بازسازی بنیاد مسکن کشوردر نشست مشترک مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه- با فرمانداران و بخشداران شهرها و بخش های حادثه دیده اظهار داشت: مردم کورد مردمی بسیار نجیب هستند و فرمانداران و بخشداران برای مردم جا بیندازند که هدف ما این است که مردم در فصل سرد سرپناه امن داشته باشند.

به گفته وي در بحث آواربرداری واحد‌های پرخطر با استفاده از اکیپ‌های مجرب و متخصص تخریب می شوند.

وي با بيان اينكه از شرکتهای خصوصی داخل استان‌ در تخریب، آوار برداری و بازسازی استفاده می شود گفت: مطالعات جامعی درخصوص روستاهای در معرض خطر درحال انجام است. اقدامات لازم را برای مقاوم سازی انجام خواهیم داد.

مهدیان ادامه داد: ساختمان هایی که قبل از زلزله متروکه بوده اند به شکل مرسوم از تسهیلات مسکن روستایی برخوردار می‌شوند، و در بخش آواربرداری هم کمک میکنیم اما تسهیلات بلاعوض به آنها تعلق نمی‌گیرد.

وي گفت: در آواربرداری و انتقال نخاله های آن همه ما باید مسائل زیست محیطی را مدنظر داشته باشیم.

- معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور با بيان اينكه خانه های روستایی که فاقد سند می‌باشند برای بازسازی نیاز به تایید دهیار و شورای روستا دارند افزود: کارگاههای تولید مصالح باید خود را با استانداردهای روز تطبیق دهند تا از ظرفیت آنها در بازسازی استفاده شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا