+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه های دانشگاه علوم پزشکی:

دانشکده دندانپزشکی تا پایان سال جاری افتتاح می شود


استاندار کرمانشاه از پروژه های عمرانی و طرح های توسعه ای دانشگاه علوم پزشکی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» در حاشیه بازدید از مراحل ساخت دانشکده دندانپزشکی و مرکز جامع سرطان بر ضرورت تکمیل این طرح تا پایان سال جاری با توجه به لزوم توسعه مقوله خدمات درمانی و توریسم سلامت و‌ پذیرش دانشجوی خارجی  تأکید کرد و‌ گفت: در شورای فنی استان آخرین وضعیت این طرح بررسی و تصمیم های جدید برای تسریع در روند اجرایی پروژه اتخاذ خواهد شد.

لازم به ذکر‌است دانشکده دندانپزشکی در زیربنای ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر زیر در سه طبقه طراحی شده و ۱۱ کلینیک دندانپزشکی نیز دارد و عملیات احداث این پروژه از تیر ماه ۹۴ شروع شده است.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه از پروژه‌ بیمارستان جامع سرطان نیز در محوطه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه بازدید کرد.

 

این مرکز با اعتبار اولیه ۱۴ میلیارد تومان از محل منابع ملی  مجهز برای اقدامات تشخیصی و درمانی سرطان در استان است و کلیه امکانات و تجهیزات پیشرفته این مرکز نیز خریداری شده است.

 

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور هم اکنون دارای ۸۴۰ تخت فعال است. 

 

هم اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

 

همچنین ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل فوق تخصص، متخصص، پرستار، ماما و سایر پرسنل در بخش های مختلف در این بیمارستان به صورت شبانه روزی در راستای ارائه خدمات به مردم تلاش می کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا