+ 0 -
ADA

طی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه:

خوش اقبال به ریاست ستاد انتخابات استان کرمانشاه منصوب شد


استاندار کرمانشاه طی حکمی، حسین خوش اقبال را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب کرد.

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، متن کامل حکم استاندار کرمانشاه بدین شرح است:

جناب آقای حسین خوش اقبال

معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی

سلام علیکم

با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات باشکوه بر مدار قانون، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می نمایم..

برنامه‌ریزی و فراهم نمودن به موقع مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش و فناوری های نوین و روزآمد، روان سازی و تسهیل فرآیندهای انتخابات، به کارگیری نیروهای انسانی متعهد و متخصص و بستر سازی برای حضور و مشارکت بیشتر و گسترده مردم در عرصه انتخابات 1400 و برگزاری انتخاباتی بر مدار قانون و در فضای امن و توأم با نشاط و آرامش و در شأن مردم رشید استان کرمانشاه که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس رعایت و صیانت گردد؛ وظیفه و مأموریت خطیر جنابعالی در انجام این مهم است.   

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید، ضمن راه اندازی ستاد انتخابات استان، استفاده از ظرفیت های قانونی و کلیه ی امکانات استان، برگزاری جلسات مستمر با دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات و پیگیری موضوعات و مصوبات ستاد انتخابات، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونی با مشارکت حداکثری مردم مومن و انقلابی استان در راستای تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم. ان شاا...

بازوند

استاندار کرمانشاه

 

 

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا