+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

حضور مردم رمز پایداری نظام است

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: حضور مردم رمز پایداری نظام است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دکتر هدایت حاتمی در مراسم پرشور راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان پاوه ضمن قدردانی از حماسه حضور مردم به بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب پرداخت و گفت: مشکلات، تنگناها و تحریمها نمیتواند دستاوردهای پررنگ انقلاب را کمرنگ کند و این دستاوردها بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست.

وی افزود: بسیاری از تحلیلگران دنیا وقتی به بررسی ریشه های وقوع انقلاب می پردازند به این نتیجه رسیده اند که همراهی و هم پوشانی سه عامل رهبری امام راحل، محتوای اسلامیت که بر اساس ظلم ستیزی، عدالت خواهی و تسلیم نشدن در برابر استعمار است و نیز حضور مردم به عنوان سه ضلع به هم‌پیوسته‌ و جدا نشدنی، عوامل پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی بودند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی با قدرت و اقتدار بسیاری از معادلات جهانی بخصوص آمریکا را از جمله پروژه دولت سازی در منطقه را به هم زده است و این اقتدار مدیون و مرهون حضور همیشگی و هوشمندانه‌ی مردم در پشتیبانی از نظام میباشد‌.

حاتمی امنیت کشور را دستاورد بزرگی دانست و افزود:اینکه در مناطق مرزی ما امنیت در بالاترین سطح وجود دارد نشانگر اینست که پیوستگی عمیقی در بین مردم، مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی در تحت زعامت رهبری فرزانه وجود دارد.

معاون استاندار پاوه را چشم و چراغ استان ذکر کرد و بیان داشت:آینده برای این منطقه روشن است.مشکل آب شرب این شهر حل شده است و نیز بیمارستان این شهر در حال تجهیز است و مسکن مهر نیز تا پایان خرداد به بهره برداری می رسد و جدای از اینها طرحهای بسیاری برای توسعه و رفع بیکاری این شهرستان در دست اقدام داریم که امیدوارم با همراهی مردم پاوه که مردمی بسیار مشارکت جو هستند این طرحها به توسعه شهرستان منجر شود.



اوقات شرعی
آب و هوا