+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور از مهمترین شاخصه‌های نظام جمهوری اسلامی است

استاندار کرمانشاه گفت:  : اولین نکته در خصوص اهميت انتخابات رياست جمهوري حضور مردم است، زیرا مردم سالاری و حضور آنها در تعیین سرنوشت کشور از مهمترین شاخصه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر اسدالله رازانی در نشست با اهالی فرهنگ و هنر استان كه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: امروز علاوه بر اينكه در بهار طبيعت قرار گرفته ايم و در نزديكي بهار معنويت و ماه مبارك رمضان نيز قرار داريم با توجه به فضای انتخاباتی کنونی کشور هم در بهار سیاست  قرار گرفته ايم.

وی با اشاره به اینکه سه روز تا انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده و در این روزها  رقابت بین کاندیداها بسیار داغ است، اظهار داشت: گاهی برخی از اینکه در مناظرات محدوده اخلاق رعایت نمی‌شود نگرانند، اما اگر این لایه ظاهری را کنار بگذاریم می‌بینیم در دل این مناظرات کسانی که قرار است امور کشور را در دست بگیرند به خوبی به مردم شناسانده می‌شوند و لایه‌های پنهان زندگی آنها در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.

دكتر رازانی افزود: اینکه مردم می‌توانند با این شناختی که به دست می‌آورند خوب تصمیم بگیرند، جای خوشحالی دارد.

وی تاکید کرد: نتیجه دیگر مناظرات این است که افرادی که بخواهند پا در عرصه سیاست بگذارند خواهند دانست كه کارنامه خودشان و اطرافیانشان در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه از اهمیت انتخابات ریاست جمهوری هم یاد کرد و ادامه داد: اولین نکته در خصوص اهميت انتخابات رياست جمهوري حضور مردم است، زیرا مردم سالاری و حضور آنها در تعیین سرنوشت کشور از مهمترین شاخصه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وي بيان داشت: اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از برخی انتخابات دیگر بالاتر است، زیرا در نهایت دولتی روی کار می‌آید که اهم امور کشور را در دست دارد و رییس جمهور بعد از از مقام معظم رهبری دومین مقام مهم در ساختار کشور است.

وی گفت: امروز رای تک تک مردم از روستاییان گرفته تا مردم شهر و پیر و جوان مهم و حضورشان ضروری است و همه این موضوع را درک کرده‌اند.

استاندار كرمانشاه گفت: بر اساس قانون تمامي مجريان به جانبداري از هر كانديدايي بر حذر داشته شده اند و همچنين بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري "راي مردم حق الناس است" لذا از لحاظ قانوني و شرعي وظيفه داريم كه نهايت تلاش و اهتمام خود را براي برگزاري انتخاباتي باشكوه و سالم بكار گيريم.



اوقات شرعی
آب و هوا