+ 0 -
ADA



حضور دکتر محمدی در نشست دانشجویی طرح حامیم


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: از ورود دانشگاه آزاد به حوزه اقتصادی استقبال می کنیم و هر طرح و برنامه مفیدی که ارائه شود حمایت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ با حضور دکتر وحید محمدی سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر امین معظمی گودرزی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، دکتر فرهاد گل محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، هیئت رئیسه دانشگاه و جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی، اعضای هیئت های دانشجویی، تشکل ها و بسیج دانشجویی، جلسه دانشجویی طرح حامیم در سال 1402 با هدف آشنایی دانشجویان فعال فرهنگی با اصول کارهای فرهنگی و تشکیلاتی در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی برگزارشد.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کرمانشاه در دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان در پاسخ به سئوالات برخی از دانشجویان اظهار کرد: از ورود دانشگاه آزاد به حوزه اقتصادی استقبال می کنیم و هر طرح و برنامه مفیدی که ارائه شود حمایت خواهیم کرد.

دکتر محمدی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید اقتصادی شود و علم بفروشد و مراکز تحقیقاتی، شرکت های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری و پردیس های دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش فعال شوند تا فارغ التحصیلان این دانشگاه ضمن جذب در این موارد علاوه بر اشتغال در مسیر توسعه استان نیز حرکت کنند.

وی ادامه داد: معتقدم فقط نباید منتظر کار دولتی بود بلکه باید با دانش کافی و تحقیق و پیگیری و با استفاده از امکانات زیادی که در نقاط مختلف استان دارد خود ما کارآفرین باشیم .  دانشجویان ما باید اقتصاد را بشناسند . دولت موظف به ریل گذاری و بستر سازی است و این شما هستید که باید با دانش و علم خود دولت را عقب زده و خودتان اشتغالزا شوید در این صورت موفق خواهید بود.

در ادامه این جلسه دانشجویان  شرکت کننده در طرح حامیم با توجه به حضور دکتر وحید محمدی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در جلسه به طرح سئوالات و مطالبه گری پرداختند و مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه عبارت بود از: مشکلات معیشتی و اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان که با استناد به صحبت های استاندار کرمانشاه مبنی بر ارائه راهکار ارتباط دانشگاه با صنعت تکلیف رشته های تحصیلی غیر مرتبط با صنعت چیست؟همچنین بکار گرفتن هر چه بیشتر نخبگان کشور و جلوگیری از مهاجرت آنان با حمایت های مختلف، برنامه ریزی در استانداری برای خروجی فارغ التحصیلان دانشگاهی، حفظ ارتباط فارغ التحصیلان با دانشگاه، و جلوگیری از رها سازی فارغ التحصیلان و منفعل شدن آنان در جامعه.



اوقات شرعی
آب و هوا