+ 0 -
ADA



حضور بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در آیین یادآواره شهدای دانش آموز "لشکر آسمانی"/ اعزام بیش از ۲ هزار دانش آموز سراسر کشور به مناطق عملیاتی غرب کشور


بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در آیین یادآواره شهدای دانش آموز "لشکر آسمانی" حضور يافت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ در این مراسم که روز سه شنبه در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی و بانوان اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هم حضور داشتند.

اعزام بیش از ۲ هزار دانش آموز سراسر کشور به مناطق عملیاتی غرب کشور

هشت سال جنگ با آنكه ناخواسته و نابجا بر سرزمين پاك و مردم نيك انديش ايران تحميل شد اما آموزه هاي حماسي و معنويش آنقدر فراوان است كه هزاران سال بايد از دانشگاهش بهره برد، دارالفوني كه نسل امروز و فردا در آن نوراني مي شوند.

هر ساله سفر تربيتي معنوي با اعزام دانش آموزان به كربلاي ايران رنگ و بوي خاصي مي گيرد و خاطرات جبهه ها را در استان هاي ايران بازنشر مي دهد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان امسال با کمرنگ شدن ویروس منحوس کرونا با برگزاری یادواره ملی " لشکر آسمانی " و  اعزام كاروان هاي  دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور، حماسه آفريني رزمندگان و شهداي دوران هشت سال دفاع مقدس را  برای نسل جدید باز آفريني خواهد کرد.

اين برنامه ملي که با حضور بیش از دو هزار دانش آموز سراسر کشور  و با هدف آشنايي بيشتر آینده سازان با فرهنگ و ارزش هاي دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مسافران نور در اين سفر  از یادمان های شهدای پاوه، مرصاد و بازی دراز بازدید خواهند داشت و برنامه هاي متنوعي در قالب نشست هاي آموزشي ، بازديد، نمايش فیلم ، صبحگاه مشترك ، مسابقات فرهنگي و ... براي دانش آموزان پيش بيني شده است.

مدت زمان حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی سه شبانه روز است و در این مدت راویان ،حماسه های هشت سال دفاع مقدس و چگونگی طراحی و اجرای عملیات را برای دانش آموزان روایت می‌کنند.

لازم به ذکر است این یادواره از دهم لغایت پانزدهم تیرماه در مناطق عملیاتی غرب کشور برگزار می شود و دانش آموزان پسر ( 10 الی 12 ) و دانش آموزان دختر (13 الی 15) از این مناطق بازدید خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا