+ 0 -
ADA

مشاور عالي استاندار:

حضور بسيج، ضامن بالندگي هر چه بيشتر كشور است

مشاور عالي استاندار گفت: حضور و مشاركت بسيج در جامعه،تضمين كننده بالندگي هر چه بيشتر كشور است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ جعفر همتي در مراسم معارفه فرمانده جديد پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد حدادعادل استانداري، افزود: شركت در جلسات مربوط به بسيج و شهدا با ديگر جلسات متفاوت است و حال و هواي ديگري دارد.

وي اظهار داشت: از همه اقشار و سطح مديريت ها و كاركنان در جلسات بسيج حضور دارند كه همين امر منجر به تفاوت بودن آن با ديگر جلسات مي شود.

مسئول هماهنگي امور ايثارگران استانداري خاطرنشان ساخت: بسيجيان، دل در گرو انقلاب، نظام، امام، رهبري و شهدا دارند و هدف آنان دفاع از آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي در تمامي زمينه هاست.

وي با بيان اينكه بيش از 150 نفر از كاركنان استانداري بسيجي هستند، گفت: بسيجيان در هر مقام و رده اي كه مسئوليت دارند با دلسوزي و پيگيري مشغول انجام وظيفه هستند كه اين براي همه مايه افتخار و سربلندي است.

مشاور عالي استاندار يادوآر شد: هر زماني كه خطري از سوي دشمنان و توطئه هاي آنان متوجه كشور شده اين بسيجيان بوده اند كه با تمام وجود از اركان انقلاب اسلامي دفاع كرده اند و مانع از تحقق توطئه هاي بيگانگان عليه كشور شده اند.

جعفر همتي حضور و شكل گيري بسيج را در جنگ مايه وحدت، مقاومت و ايستادگي در مقابل رژيم بعث عراق عنوان كرد و گفت: زماني كه بسيج در 8 سال دفاع مقدس حضور پيدا كرد تمام معادلات به نفع جمهوري اسلامي تغيير يافت و سنگرسازان بي سنگر انصافا نقش مهم و يژه اي در جنگ ايفا كردند.

وي تصريح كرد: اين انقلاب و نظام راحت به دست ما نرسيده بلكه خون 230 هزار شهيد براي دفاع از آن به زمين ريخته شده لذا ما بايد همواره قدران اسلام، انقلاب، امام و شهدا باشيم و هر زمان كه انقلاب به حضور ما در زمينه هاي مختلف نياز داشت با جان و دل از اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع كنيم.

مشاورعالي استاندار با اشاره به جان افشاني و ايثارگري هاي شهدا در زمان قبل از پيروزي انقلاب اسلامي و 8 دفاع مقدس اظهار داشت: بايد به ياد داشته باشيم كه رژيم طاغوت، افراد انقلابي و  پيرو امام را به بدترين و ناجوانمردانه ترين روش ها مجازات مي كرد كه حتي فكر كردن به آن هم غيرممكن است و همچنين در طول 8 سال دفاع مقدس چه جوانان رشيد و عزيزي به سمت شهادت رفتند و جه بسياري از جوانان اين مرزوبوم سال هاي سال است كه به علت قطع نخاعي متحمل سختي هاي فراواني هستند لذا ما نبايد اين جانبازي ها و فداكاري ها را فراموش كنيم.

جعفر همتي بيان داشت: نبايد همواره بگوئيم كه انقلاب براي ما چه كرد بلكه بگوئيم كه ما براي انقلاب چكار كرديم.

وي همچنين از پيگيري هاي در حال انجام براي تغيير پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد حدادعادل استانداري به حوزه بسيجي خبر داد.

وي در اين جلسه با تشكر از رضا محموديان فرمانده سابق پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد حدادعادل استانداري، غلامرضا مرتضوي معاون امور اداري استانداري را به عنوان فرمانده جديد اين پايگاه معرفي كرد.

مشاور عالي استاندار بيان داشت: خوشبختانه اين توفيق نصيب مجموعه بسيجي استانداري شده است كه هر دو فرمانده(سابق و جديد) از يادگاران 8 سال دفاع مقدس، جانباز و برادر شهيد مي باشند.



اوقات شرعی
آب و هوا