+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

حدود ۹۰ روستای شهرستان جوانرود متحمل خساراتی بین ۱۰ تا ۱۰۰ّ درصد شده اند

مهندس رضا رحیمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه و معین شهرستان های زلزله زده منطقه اورامانات گفت: حجم خسارت این زلزله به شهرستان جوانرود و بخش هائی از شهرستان روانسر به گونه ای است که با توجه به سردسیری بودن این شهرستان ها باید در اولویت قرار گیرند.

 به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛  مهندس رضا رحیمی در جلسه مدیریت بحران که با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمانشاه و دیگر مسئولان کشوری، استانی و شهرستانهای  ثلاث باباجانی و جوانرود  تشکیل شد، اظهار داشت:حجم خسارت این زلزله به شهرستان جوانرود و بخش هائی از شهرستان روانسر به گونه ای است که با توجه به سردسیری بودن این شهرستان ها باید در اولویت قرار گیرند.

وي گفت: تاکنون چندین بازدید از روستاها و شهر جوانرود صورت گرفته و جلسه مدیریت بحران این شهرستان با حضور معاون سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شده و بررسی ابعاد آن صورت گرفته است.

مهندس رحيمي بيان داشت: حدود ۹۰ روستای شهرستان جوانرود متحمل خساراتی بین ۱۰ تا ۱۰۰ّ درصد شده اند به گونه ای که منازل مسکونی روستائی مثل ده رش کاملا تخریب شده است، همچنین منازلی که در شهر کاملا تخریب یا صدمه دیده اند باید در اولویت قرار گیرند چون هنوز ساکنین این منازل  صدمه دیده بعضا در این هوای سرد در چادرها به سر می برند.

وي گفت: ضمن قدردانی از تلاش های فرماندار جوانرود و دستگاه های ذیمدخل در امداد رسانی به مردم، بنیاد مسکن درخواست می کنیم در ارزیابی منازل تخریبی یا صدمه دیده سریعتر تعیین تکلیف نماید.

وي با بيان اينكه حدود ۹۰ روستای در شهرستان روانسر آسیب دیده اند اظهار داشت: باید کمک ها و حمایت های بلا عوض و تسهیلات کم بهره شامل ساختمان ها و واحدهای صدمه دیده زلزله در این دو شهرستان هم صورت بگیرد.

وي افزود: از مدیریت خوب  فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان روانسر در بحران زلزله اخیر و پوشش کامل شهر و روستاها سپاسگزاری می کنم.

 



اوقات شرعی
آب و هوا