+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

حاج قاسم الگوي اخلاص، فداكاري، مردم داري، شجاعت و تدبير بود/ ترويج و تبيين گفتمان مقاومت و مكتب حاج قاسم براي نسل آينده ضروري است


استاندار كرمانشاه در سالروز شهادت سردار سرافراز مردم و میهن و سيدالشهداي جبهه مقاومت گفت: ترويج و تبيين گفتمان مقاومت و مكتب سردار عدالت طلب و ظلم ستيز، بااخلاص، وفادار، شجاع و دلير ايران اسلامي در جامعه ضروري است.

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه در متن پيام «هوشنگ بازوند» آمده است:

 

«به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم» (رهبر معظم انقلاب)

 

شهادت بزرگمرد تاريخ مقاومت و آزادگي، سردار دلها، سرباز وطن، اسوه شجاعت و دليري «سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني» در 13 دي ماه 1398 مردم ايران اسلامي را غمناك و اندوهناك ساخت. يكسال از عروج ناباورانه و فراق سردار ظلم ستيز، عدالت طلب و سيد الشهداي جبهه مقاومت مي گذرد و مردم قدرشناس ايران خالصانه و عاشقانه روايتگر مكتب و ادامه دهنده مسير و سيره حاج قاسم هستند.

 

ايران در رثاي سردار مردم و ميهن كه قهرماني بي بديل و انساني وارسته بود سال گذشته در تشييع پيكر محبوب­ دل آزادگان خروشيد و حضور ميليوني مردم وحدت، انسجام ملي، همدلي و قدرشناسي را به تصوير كشيد تا همگان بدانند مردم مومن و انقلابي ايران اسلامي در راه دفاع از آرمان هاي والاي انقلاب با جان و دل در ميدان حضور دارند. بلاشك ياد و خاطره سرباز بي ادعاي ولايت، مبارز عاشق و عابد عارف و تربيت يافته مكتب اسلام و امام (ره) و رشادت و جانفشاني او براي دين و ميهن تا ابد در تاريخ جهان ماندگار و زنده خواهد ماند.

 

 اين سردار شجاع، دلير و مهربان با منش والا و نگاه پدرانه و دلسوزانه در عرصه هاي مختلف براي عزت ايران اسلامي نقش آفريني مي كرد و عشق وافر اين شهيد والامقام به ملّت و مردم سبب شده بود كه به عنوان قهرمان ملي شرايط بسيار سخت و طاقت فرسا را براي سربلندي، عزت و افتخار ايران اسلامي تحمل كند. شهيد سرافزار با ايثار، فداكاري و از خودگذشتگي براي امنيت مردم و كشوردر ميدان مبارزه با امريكاي تروريست و صهيونيست جنايتكار مجاهدت خالصانه داشت و با آروزي شهادت در گام در اين مسير نهاد و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت و به شهادت رسيد.

 

شهادت بزرگ حاج قاسم وحدت آفرين شد و جوانان را در ادامه اين مسير ناب ثابت قدم تركرد و امروز همه وظيفه داريم در ترويج و تبيين مفهوم مقاومت در گفتمان اسلامي، مكتب شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني و بيان ويژگي هاي شخصيتي شهيد والامقام به عنوان تربيت يافته مكتب اسلامي و قهرمان ملت ايران و امت اسلامي كه در خط مقدم جهاد و مقاومت رمز ايستادگي و وفاداري را به همگان آموخت، كوشا باشيم و همانگونه كه رهبر معظم انقلاب فرموند؛ به شهيد سليماني به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز بايد نگاه کنیم.

 

 

 

بي شك منش، سلوك، روحيه شهادت طلبي، سبك زندگي اسلامي، تواضع و فروتني، اخلاص و تقوا، عشق به ولايت و قرآن، مردم داري، بصيرت، شجاعت، تدبير، آزادي خواهي، فداكاري و نوع دوستي اين مرد خستگي ناپذير و الگوي تمام عيار انقلاب بايد در جامعه ساري و جاري گردد و امروزه نيازي ضروري است زيرا بدون ترديد شهادت ايشان نشان داد كه انقلاب زنده است و وحدت، همدلي و انسجام مردم به عنوان يكي از بركات شهادت قهرمان شكست استكبار بسيار ديده شد.

 

سالروز شهادت سردار سرافزار و سلحشور اسلام را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ ارواحنا فداه، محضر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبريك و تسليت عرض می‌نمايم و اميدوارم خداوند بزرگ ما را ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار قرار بدهد.

 

بازوند

 

استاندار كرمانشاه

 

13 دي ماه 1399

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا