+ 0 -
ADA

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه:

توسعه واحدهای کارگاهی کوچک و خانگی از اولویت های ستاد تسهیل استان است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: واحدهای کارگاهی کوچک و خانگی خُرد، یکی از حوزه هایی که می‌تواند در حل مشکلات حوزه اشتغال در استان کمک کند و اولویت ستاد تسهیل استان توسعه این واحد هاست.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ " دكتر بهزاد باباخانی" در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سنقروکلیایی افزود: ظرفیت هایی در خصوص تامین مالی واحد های تولیدی وجود دارد که باید به صاحبان صنعت معرفی و واحد ها بدانند از چه طریقی پیگیر باشند.

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: دستگاه ها در این حوزه وظیفه دارند افراد را در این خصوص راهنمایی و آموزش دهند.

وی افزود: در بحث تامین مالی طرح های بزرگ مهمترین ظرفیت در بند الف تبصره ١٨ است که در اخذ سهم استان در سال گذشته و سال جاری روند خوبی داشته و استان کرمانشاه در میان ۵ استان اول کشور در این حوزه قرار دارد.

معاون استاندار کرمانشاه بیان کرد: منابع داخلی بانک ها و صندوق توسعه ملی از دیگر منابع ما در رفع مشکلات مالی واحد های بزرگ است که از این ظرفیت هم استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: برای توسعه واحد های کوچک و خورد در شهرستان یکی از منابع بند ب تبصره ١۶ و تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد و بهزیستی است که ظرفیت مناسبی برای استفاده و بهره گیری در این حوزه است و واحد ها میتوانند از این منابع استفاده کنند.

وی گفت: معادن سنقروکلیایی یکی از نقاط مورد توجه در تفاهم‌نامه استاندار محترم با ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) می‌باشد که می‌تواند در توسعه شهرستان و منطقه موثر باشد.

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا