+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

توسعه جهشی استان کرمانشاه با وحدت دست یافتنی است

استاندار كرمانشاه گفت: برای اینکه جامعه مسیر خود را به درستی طی کند و دچار انحراف نشود ضرورت دارد روحانیت معظم با راهنمایی خود و جهت دهی درست مردم را نسبت به حکومت اسلامی امیدوار نگه دارند کما اینکه طی این ۴۰ سال این نقش را به درستی ایفا کرده‌اند

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در گردهمایی ائمه جماعات مساجد و ادارات و مبلغین و روحانیون مستقر و هجرت استان کرمانشاه که با حضور حجت الاسلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در سالن شهداي دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تجربه وحدت بی نظیر همه ارکان کشور و استان در خدمات رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده نشان داد؛ توسعه جهشی استان کرمانشاه با همین وحدت دست یافتنی است.

وي ادامه داد: حکومت ما یک حکومت اسلامی است و باورهای دینی مردم و روحانیت اصیل داشته‌ها و سرمایه‌های عظیم این حکومت اسلامی است.

وی افزود: برای اینکه جامعه مسیر خود را به درستی طی کند و دچار انحراف نشود ضرورت دارد روحانیت معظم با راهنمایی خود و جهت دهی درست مردم را نسبت به حکومت اسلامی امیدوار نگه دارند کما اینکه طی این ۴۰ سال این نقش را به درستی ایفا کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: امروز که یک جنگ اقتصادی تمام عیار بر علیه نظام جمهوری اسلامی توسط دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا صورت گرفته و این جنگ اقتصادی را با یک جنگ رسانه‌ای و روحی و روانی پشتیبانی می‌کنند شاید تنها راه عبور از آن وحود یک انسجام ملی است که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

مهندس بازوند گفت: بدون تردید همانند سنوات گذشته محور انسجام و وحدت بین اقوام مختلف روحانیت است.

استاندار کرمانشاه افزود: ۲۳۶ پروژه درمانی و بهداشتی تخریب شد که ۵۰ درصد اعتبار بازسازی آنرا خیرین تقبل کردند و مابقی هم دولت پرداخت می کند.

وي خاطرنشان ساخت: تقویت ارتباط میان روحانیت و مسئولان کشور یکی از اهدافی بود که همواره مورد تاکید امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

استاندار کرمانشاه در ادامه به خدمات شایسته مردم و مسئولین و حضور مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و روسای ۳ قوه در حادثه زلزله کرد و افزود: حضور این مسئولین و کمکهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و همه مردم نشان از انسجام ملی بود که تواتست در امداد و نجات رکورد بی سابقه ای را به جا بگذارد.

وی اظهار داشت: تجربه وحدت بی نظیر همه ارکان کشور و استان در خدمات رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده نشان داد؛ توسعه جهشی استان کرمانشاه با همین وحدت دست یافتنی است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: در این زلزله ۷۸ مدرسه تخریب شد که خیرین در مجموع ساخت ۱۵۶ مدرسه را تعهد کردند، همچنین ۲۳۶ پروژه درمانی و بهداشتی تخریب شد که ۵۰ درصد اعتبار بازسازی آنرا خیرین تقبل کردند و مابقی هم دولت پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه زلزله به ۳۱۸ مسجد در مناطق زلزله زده خسارت وارد کرد، گفت: از این تعداد ۹۲ مسجد به طور ۱۰۰ درصد تخریب و ۲۲۶ مسجد هم نیازمند بازسازی و تعمیرات است.



اوقات شرعی
آب و هوا