+ 0 -
ADA

رئیس ستاد انتخابات استان:

توانمندی احزاب قدرت انتخاب مردم را بیشتر می کند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش احزاب برای حداکثر شدن مشارکت در انتخابات تاکید کرد: توانمند شدن احزاب به بیشترشدن کمیت داوطلبان در انتخابات و افزایش مشارکت مردم منتج میشود.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛محمدابراهیم الهی تبار چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی با دبیران احزاب استان که در سرسرای تدبیر استانداری برگزار شد با ارائه گزارشی از روند انتخابات اظهارداشت:  نهایتا  تا امروز (۱۶بهمن)۱۵۶نفر معادل ۴۲/۵درصد  از کاندیداها از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: در روزهای گذشته نیز 6 نفر دیگر با تائید شورای نگهبان به تعداد کاندیداهای استان اضافه شده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر نقش آفرینی احزاب در مشارکت مردم تصریح کرد: چراغ احزاب فقط شب انتخابات روشن نباشد و می طلبد که در یک برنامه مستمر احزاب به کادر سازی، آموزش و پرورش نیروی سیاسی همت بگذارند.

 الهی تبار تمسک به قانون، بی طرفی، رقابت ، سلامت و مشارکت را پنج محور وزارت کشور در اجرای انتخابات عنوان کرد و گفت: آنچه که اهمیت بسیاری در این انتخابات دارد مشارکت حداکثری است که مورد تاکید دلسوزان جامعه است.  

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه با توصیه به  نقش آفرینی موثراحزاب در انتخابات تاکید کرد: احزاب سیاسی از داوطلبان مورد حمایت خود بخواهند که از دادن وعده های ناشدنی و اعتماد کاه پرهیز کنند.

در ادامه این نشست دبیران احزاب سیاسی استان نقطه نظرات خود را درباره انتخابات، فضای سیاسی کشور و نوع کنش گری احزاب در انتخابات پیش رو مطرح کردند.



اوقات شرعی
آب و هوا