+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

توانستیم از زلزله فرصت سازندگی ایجاد کنیم

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استان توانسته از زلزله فرصت سازندگی ایجاد کند تاکید کرد: مدیریت استان به طور جدی از سرمایه گذاری ها حمایت می کند و سرمایه گذاران می توانند از تسهیلات کم بهره در استان کرمانشاه برخوردار شوند و نباید از فرصت ایجاد شده غفلت شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست با جمعی از سران ایل سنجابی و جامعه اهل حق استان کرمانشاه اظهار داشت: آبادانی مناطق عشایری از خواسته های ما است و در این مهم اولویت نیز با سرمایه گذاران بومی خواهد بود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استان از طرح های سرمایه گذاری در مناطق گرمسیری استقبال می کند افزود: در طرح مهار "سیروان" دولت 3 هزار میلیارد تومان بودجه لحاظ کرده که نزدیک به هزار میلیارد آن ممکن است در استان صورت بگیرد.

مهندس بازوند ادامه در مورد درخواست واگذاری اراضی مناطق گرمسیری در مسیر رودخانه سیروان از سوی عشایر منطقه هم گفت: متقاضیان و سرمایه گذاران می توانند در قالب تعاونی درخواست خود را ارائه کنند.

استاندار در ادامه با تاکید بر اینکه نباید از فرصت سازندگی که زلزله ایجاد شده غفلت کرد اضافه نمود: ما حتما از سرمایه گذاری ها حمایت می کنیم و تسهیلات کم بهره بسیار مناسبی وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد. استان در ساخت کارخانه آرد و سردخانه در منطقه گرمسیر نیز آمادگی همراهی و کمک را به متقاضیان دارد.

وی با بیان اینکه همواره از جامعه "اهل حق" استان به نیکی یاد کرده تصریح کرد: در قضیه زلزله همراهی و همکاری نمایانی از جامعه اهل حق دیده شد که مدیریت و توزیع کمک های مردمی را بخوبی انجام دادند و جالب تر آنکه پس از زلزله گروههایی به طور خودجوش به زدودن آلودگی از طبیعت اقدام کردند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه به ترمیم و بازسازی زیارتگاههای "بابایادگار" و خسارت های ناشی از زلزله دالاهو کمک خواهد شد افزود: از زحمات و تلاشهای جامعه اهل حق در روزهای زلزله و همکاری ها تشکر و قدر دانی می کنیم.

هوشنگ بازوند در پایان این دیدار با اشاره به فرا رسیدن سال نو تاکید کرد: امیدوار هستیم که در سال 98 بتوانیم نگرانی های معیشتی و اشتغال مردم را برطرف کنیم.



اوقات شرعی
آب و هوا