+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

تمامي مديران در مقابل رفع مشكل بيكاري جوانان استان مسئول هستند

استاندار كرمانشاه گفت: تمامي مديران در مقابل اشتغال و رفع مشكل بيكاري جوانان استان مسئول هستند

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در سي و دومين كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان در سال 1396 بر استفاده از تمامي امكانات و ظرفيت ها براي اشتغالزايي و افزايش توليد در استان از سوي مديران دستگاه هاي اجرايي تاكيد كرد.

وي با بيان اينكه تمامي مديران در مقابل اشتغال و رفع مشكل بيكاري استان مسئول هستند، اظهار داشت: وقتي فردي به عنوان مدير انتخاب مي شود اين فرد در مقابل سرمايه گذاران، كارآفرينان و افراد بيكار جامعه بايد پاسخگو باشد و ضرورت دارد كه تمام وقت در خدمت رفع مشكلات توليد و كارآفريني در استان باشد.

استاندار كرمانشاه از مديران خواست به منظور ايجاد رونق و كاهش نرخ بيكاري در استان با تلاش و جديت  در خدمت بخش خصوصي باشند و مشكل كارآفرينان و سرمايه گذاران را در كوهتاترين زمان ممكن رفع كنند.

مهندس بازوند با اشاره به نرخ بالاي بيكاري در استان، تصريح كرد: با توجه به مشكلات موجود، مديران بايد از سخت گيري ها اجتناب كنند و شرايط را براي توليد كننده به منظور اشتغالزايي، آسان بگيرند زيرا شرايط استان يك شرايط خاص است.

وي بيان داشت: مديران بايد ريسك پذير باشند و با تمام وجود در تلاش براي برداشتن موانع برسراه توليد باشند و چنانچه ببينيم كه برخي از دستگاه ها خود موانع ايجاد مي كنند و شرايط را براي توليدكنندگان آسان نمي گيرند به شدت با مديران چنين دستگاهي برخورد خواهيم كرد.

در اين جلسه چندين طرح توليدي كه با مشكل مواجه هستند، مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد كه دستگاه هاي ذيربط براي حل مشكلات اين واحدها براساس مصوبه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان عمل كنند.



اوقات شرعی
آب و هوا