+ 0 -
ADA

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

تمام امکانات برای برگزاری انتخابات مهیاست


رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام تلاش مجریان ایجاد فضای امن و راحت برای حضور مردم در انتخابات بوده تاکید کرد: امکانات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات امن و سالم در استان مهیا شده است.

 

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست اعضای ستاد انتخابات استان و فرمانداران با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات برای برگزاری انتخابات گفت: امکانات لازم برای 1858 شعبه اخذ رای در استان فراهم شده و تلاش می کنیم فضای امن و راحت برای حضور مردم در انتخابات رقم بخورد.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری از سوی مجریان انتخابات تصریح کرد: انتخابات باید در کمال صداقت و بیطرفی برگزار شود و این اصل مهم است که هر کسی از صندوق بیرون بیاید انتخاب مردم است.  

 

الهی تبار با تاکید بر تلاش برای افزایش مشارکت افزود: انتخابات پر شور ضامن اقتدار و عزت کشورخواهد بود و در این راستا باید تلاش و اهتمام داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید به رقم زدن فضای امن در انتخابات تصریح کرد: فرمانداران در شهرستانها این موضوع را تبیین کنند که استان کرمانشاه در مجلس فقط 8 کرسی نمایندگی دارد و این رای مردم است که انتخاب کننده نفرات منتخب خواهد بود.  

 



اوقات شرعی
آب و هوا