+ 0 -
ADA



تقدير وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي از استاندار كرمانشاه

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي از استاندار كرمانشاه بواسطه اهتمام و راهبري شايسته ايشان در پيشبرد و به بار نشاندن رئوس ماموريت هاي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي تقدير و تشكر كرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ متن پيام تقدير و تشكر دكتر ربيعي از مهندس هوشنگ بازوند استاندار كرمانشاه بدين شرح است:

جناب آقاي بازوند

استاندار محترم كرمانشاه

با سلام و احترام

همانگونه كه مستحضريد وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي به عنوان بزرگترين و اجتماعي ترين نهاد حاكميتي داراي كاركردهاي بنيادين متعددي در زمينه هايي چون اشتغال و مديريت بازار كار، فقرزدايي و توسعه عدالت اجتماعي، روابط كار، توسعه بخش تعاون و بسياري موارد مهم ديگر است؛ كه همگي ضمن فرابخش بودن، گستردگي و پراكندگي، به دليل ارتباط تنگاتنگ و اثرگذار بر آحاد جامعه از حساسيت بالايي برخوردار بوده و تحقق آنها نيازمند پيش نيازها و الزاماتي است كه مهمترين آنها همكاري و ايفاي نقش موثر استانداران است.

بدون ترديد تلاش هاي بي شائبه جنابعالي و مجموعه همكاران و مديران اجرايي آن استان در پياده سازي و اجراي صحيح برنامه ها و سياست هاي دولت از شان و منزلت خاصي برخوردار بوده و آنچه مسلم است بخش اعظم موفقيت هاي دولت خاصه برنامه هاي اين وزارت، مرهون مديريت عالمانه، سخت كوشي و همراهي سازنده شما مي باشد.

اينجانب از اهتمام و راهبري شايسته جنابعالي در پيشبرد و به بارنشاندن رئوس ماموريت هاي اين وزارت تقدير و تشكر مي نمايم. اميدوارم با تدابيري كه براي تحقق برنامه هاي توسعه استان و پيگيري حل و فصل مسائل و مشكلات مربوطه اتخاذ مي نماييد شاهد رشد و توسعه آن استان باشيم.

 



اوقات شرعی
آب و هوا