+ 0 -
ADA

معاون عمراني استاندار:

تصميمات كميسيون ماده پنچ براي تمامي دستگاه ها لازم الاجرا است


معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: كميسيون ماده پنج در استان ها نمايندگي شوراي عالي معماري و شهرسازي را به عهده دارد و تصميمات آن براي تمامي دستگاه هاي عضو لازم الاجرا است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ "مهرداد سالاري" امروز در جلسه كميسيون ماده پنج استان اظهار داشت: جايگاه كميسيون ماده پنج در استان كاملاً مشخص است لذا هر تصميمي كه در اين كميسيون گرفته مي شود تمامي اعضا و دستگاه هاي اجرايي موظف به اجراي كامل آن هستند.

وي با بيان اينكه همگي بايد به تصميمات اين كميسيون احنرام بگذاريم، افزود: جايگاه اين كميسيون در استان ها كاملاً مشخص است و تصميمات آن لازم الاجرا براي تمامي دستگاه هاي عضو مي باشد.

مقام عالي حوزه عمراني استان ادامه داد: تمامي تغيير كاربري ها بايد منطبق بر نظرات كارشناسي و ظرفيت شهرها و داخل محدوده قانوني صورت گيرد و اين تغيير كاربري ها در راستاي عمران و آباداني شهرها باشد.

وي با بيان اينكه با هرگونه كارهاي خارج از روال قانوني به شدت مخالفيم و اجازه هيچ گونه ساخت و سازهاي غير اصولي را نمي دهيم، گفت: نماينده ارگان و دستگاهي كه در اين كميسيون حضور دارد  بايد تمامي مسئوليت ها را قبول كند و موظف به پيگيري مصوبات است.

سالاري افزود: تمامي كارها بايد در راستاي حقوق شهروندي و احقاق حق مردم باشد و با هر كس كه بخواهد كارهاي سليقه اي و خارج از روال قانوني انجام دهد به شدت برخورد خواهيم كرد.

در اين جلسه چندين طرح مربوط به طرح تفصيلي و كميسيون ماده پنچ در شهرهاي كرمانشاه،  كنگاور سنقر مورد بررسي و تبادل نظر قرار گرفت.

 

  

 



اوقات شرعی
آب و هوا