+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

تخصیص هزار میلیارد تومان برای حوزه آموزش و پرورش استان /دست تک تک خیران مدرسه ساز استان را می بوسم/ برنامه نیازهای استان در حوزه مدرسه سازی از پیش تعریف و مشخص شود


استاندار کرمانشاه گفت: در سفر رییس جمهور به استان، بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای حوزه آموزش و پرورش مصوب شده است؛ ۵۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و ۳۵ میلیارد تومان هم برای جمع آوری مدارس کانکسی اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ "بهمن امیری‌مقدم" در بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان کرمانشاه که در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: خیرین مدرسه ساز نزد خداوند، عزیز و صاحب مقام خاص هستند.

وی افزود:  از درون این مدارس انسان های بزرگی در کسوت مهندس، پزشک، معلم و ... به عنوان خدمتگزار جامعه پرورش می‌یابند.

وی خیرین کرمانشاهی را یک مجموعه فعال و پویا در کشور در امر مدرسه سازی دانست و گفت: باید فرهنگ مدرسه سازی به عنوان یک کار ماندگار را بیش از گذشته به جامعه معرفی کنیم.

بهمن امیری‌مقدم گفت: خیرین مدرسه ساز از مال خود برای ارتقای انسان ها استفاده می کنند و این کار ارزشمند جای تقدیر و افتخار بسیار دارد.

مدیریت ارشد استان با تاکید بر ضرورت رفع موانع پیش روی خیرین مدرسه ساز عنوان کرد: مديري که در مسیر خیرین سنگ اندازی کند، برای من بی اعتبار خواهد داشت و همه باید به این عزیزان در اجرای کارهای خیرخواهانه کمک کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: با تلاش هایی که در دوران جمهوری اسلامی صورت گرفته، وضعیت کنونی شهر جوانرود با سال‌های پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و این پیشرفت ها باید برای مردم تبیین شود‌.

استاندار کرمانشاه در پایان مراسم هم از خیران مدرسه ساز استان با اهدای لوح تجلیل کرد.



اوقات شرعی
آب و هوا