+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان:

تحقق پروژه پالایشگاه آناهیتا از مطالبات مردم استان است

استاندار كرمانشاه گفت: تحقق پروژه پالایشگاه آناهیتا از مطالبات مردم استان است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري‘ مهندس هوشنگ بازوند امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي استان كه با حضور دکتر دین پرست -معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در سالن جلسات استانداري برگزار شد افزود: جلسه ای با شورای عالی بانک های کشور گذاشتیم که با محوریت بانک ملی و عضویت ۱۱ بانک دیگر در قالب یک کنسرسیوم عاملیت پروژه آناهیتا مشخص شد که می تواند این پروژه راکد و در عین حال عظیم را به حرکت دربیاوریم.

وي بيان داشت: اگر بتوانیم پروژه های اقتصادی راکد استان را در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی تعریف کنیم، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، میتوانیم از ظرفیتهای برنامه های اقتصاد مقاومتی استان استفاده کنیم.

مقام عالي استان تتصريح كرد: یک سند با هفت برنامه برای استغال استان در بازه زمانی دوساله تهیه شده است که بخشی از آن برنامه های اشتغال روستایی و اشتغال در مناطق زلزله‌زده می‌باشد.

وي ادامه داد: 98  هزار پرونده تسهیلات مسکن تاکنون در مناطق زلزله زده به بانک معرفی شده اند که از این رقم تاکنون۸۹ هزار عقد قراداد شده است و تا امروز ۱۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرده ایم و ۱۱هزار و ۵۰۰ نفر در مناطق زلزله زده مشغول کار هستند.

وي گفت: وثایق درنطر گرفته شده توسط بانک ها برای تسهیلات اشتغال در مناطق زلزله‌زده برای مردم سخت است و حدود ۲۲ میلیارد تومان تاکنون برای تسهیلات اشتغال در مناطق زلزله‌زده پرداخت کرده ایم که از این بابت راضی نیستیم.



اوقات شرعی
آب و هوا