+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

تحقق برنامه‌های توسعه‌ای کشور، مستلزم افزایش اختیارات مدیران استانی است


استاندار كرمانشاه گفت: تحقق برنامه‌های توسعه‌ای مانند ساخت یک میلیون مسکن در سال و دستیابی به رشد ۸ درصدی در سال ۱۴۰۱ مستلزم افزایش اختیارات مدیران استانی است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ "هوشنگ بازوند" در نشست شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران  سازمان ها و ادارات مختلف برگزار شد؛ عنوان کرد: کشور ما در شرایط تحریم‌های اقتصادی ظالمانه قرار گرفته و در اين شرایط مدیران به جای وابستگی به درآمدهای نفتی باید به سمت خلاقیت های مدیریتی برای خلق ثروت و درآمد نهايت تلاش خود را بكار گيرند.

وی افزود: دولت برای دستیابی به یک رشد ۸ درصدی در سال آینده در حال برنامه‌ریزی است.

مدیر ارشد استان با تاکید بر اینکه تحقق این هدف نیازمند برنامه ریزی و خلاقیت مدیران است در ادامه عنوان کرد: هم اکنون حجم نقدینگی زیادی در کشور وجود دارد و مدیران باید با رفع موانع به سمت جذب سرمایه بخش خصوصی گام بردارند.

وی افزود: استان کرمانشاه ظرفیت های بزرگی برای توسعه دارد و با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توان با استفاده از این منابع به بهبود وضعیت معیشتی مردم و افزایش درآمد سرانه و اشتغال زایی بیشتر کمک کرد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بر اساس برآوردی که سه سال پیش انجام شد، ادارات استان حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان دارایی داشتند که امروز ارزش آن‌ها بسیار بیشتر است.

وی افزود‌: بخش قابل توجهی از این املاک و دارایی‌های ادارات کاملا بلااستفاده است و مدیران می‌توانند با درآمدهای حاصل از فروش این اموال به تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و پیشبرد برنامه هاي توسعه‌ای خود اقدام كنند.



اوقات شرعی
آب و هوا