+ 0 -
ADA

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار:

تحقق برنامه هاي حوزه جوانان به صورت مستمر رصد مي شود


معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري كرمانشاه در نشست ستاد ساماندهي جوانان كه امروز (٢ بهمن ماه) برگزار شد، گفت: ميزان اثربخشي و تحقق برنامه هاي حوزه جوانان با رويكرد تسريع در رفع مشكلات به صورت مستمر رصد و پايش مي شود.

 

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهيم الهي تبار با بيان اينكه شاخص هاي لازم براي ارزيابي فعاليت دستگاه هاي اجرايي در حوزه جوانان تبيين شده است، اظهار داشت: بر اساس وضعيت آماري و تحليل سيماي فعلي، تكاليف دستگاه هاي اجرايي براي رفع مشكلات مسكن، اشتغال و ازدواج مشخص و بررسي عملكرد مطروحه در دستور كار ستاد ساماندهي قرار دارد.

معاون استاندار مشارکت و هم افزايي دستگاه‌های مرتبط را به عنوان يك اصل مهم براي تحقق برنامه ها يادآور شد و گفت: پیگیری و نظارت فعاليت هاي حوزه جوانان پايش مستمر اطلاعات سبب مي شود دانش و تحليل مناسبي براي  برنامه ريزي هاي آتي در دسترس واحدهاي مشورتي و تصميم گيري قرار گيرد.

الهي تبار از پيشنهاد استاندار كرمانشاه مبني بر تفكيك اطلاعات جوانان بر اساس شاخص هاي توصيفي و تدوين برنامه به لحاظ ويژگي هاي فرهنگي، جغرافيايي و اجتماعي در سطح بومي به عنوان يك راهبرد نام برد و افزود: اسناد بالادستي و برنامه هاي استاني نيز مبناي برنامه ريزي حوزه جوانان براي سال آينده خواهد بود.

وي در ادامه به ضرورت هم انديشي، همفكري و اهتمام جدي براي رفع مشكلات جوانان اشاره كرد و بيان داشت: از ظرفيت سازمان هاي نهاد و مشاركت فكري جوانان در حل مشكلات بهره خواهيم برد و با استفاده از اين ظرفيت ها امكان نظارت جوانان بر روند اجراي برنامه ها نيز فراهم مي شود.

الهي تبار در بررسي طرح شناسايي، تفكيك و تدوين سرفصل براي استفاده از ظرفيت حوزه هاي رسانه، فضاي مجازي و تكنولوژهاي نوين در ايجاد اشتغالزايي به ضرورت طراحي ساختاري كارآمد با رويكرد تسهيل شرايط و حمايت از كسب و كارهاي نوپا تأكيد و تصريح كرد: كليه دستگاههاي مجري و همكار در اين طرح حامي طرح هاي نوين و خلاق خواهند بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با ارائه گزارشی از حضور مسئولان ادارات ودستگاهها در شورای جوانان استان تاکید کرد: موضوعات حوزه جوانان دغدغه مندی می خواهد و ضروری است که مدیران ادارات و دستگاهها در جلسات جوانان استان حضور پیدا کنند.

الهی تبار همچنین در مورد پرداخت تسهیلات ازدواج در استان نیز گفت: در 10ماهه گذشته از سال 22 هزار و 351 فقره تسهیلات ازدواج به جوانان پرداخت شده که مجموعا به میزان 7 هزار میلیارد ریال بوده است.



اوقات شرعی
آب و هوا