+ 0 -
ADA

مسئول پیگیری مصوبات معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری:

تجربه و توان مهندس بازوند يك برگ برنده و موقعيت ويژه براي استان است

مسئول پیگیری مصوبات معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری گفت: دستگاه ها از توان و تجربه بسيار موثر مهندس بازوند براي تحقق مصوبات سفر رئيس جمهور به استان و همچنين پيگيري امورات خود استفاده كنند و وجود ايشان يك برگ برنده و موقعيت ويژه براي استان است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ عباس ملكي در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه افزود: مهندس بازوند استاندار كرمانشاه، بسيار مجرب، فعال و پيگير برنامه و طرح ها مي باشند لذا دستگاه ها بايد از وجود ايشان جهت تحقق مصوبات سفر رئيس جمهور به استان و همچنين امورات خود نهايت استفاده را داشته باشند.

وي بيان داشت: مهندس بازوند در سمت ها و پست هاي قبلي خود منشاء كار و تلاش بوده و كارنامه ايشان با اثرات و نتايج درخشاني همراه بوده است لذا حال حاضر بهترين فرصت براي استان جهت استفاده از اين موقعيت برتر است.

ملكي همچنين در خصوص اجراي مصوبات سفر رئيس جمهور به استان گفت: تمام اهتمام دولت بر آن است که این پروژه‌ها تا چهار سال آینده به نتیجه برسد و مردم زودتر بتوانند از آن بهره مند شوند.

وی از دستگاه‌های اجرایی استان‌ها هم خواست تا مصوبات مربوط به حوزه خود را با جدیت پیگیری کنند و از بانک‌ها نیز درخواست کرد همکاری لازم را برای پرداخت تسهیلات داشته باشند.



اوقات شرعی
آب و هوا