+ 0 -
ADA

مهندس بازوند:

تامین زیرساخت های بازارچه ها و مرزهای رسمی به عنوان یک اولویت جدی دنبال می شود / حضور بخش خصوصی توانمند به بهبود وضعیت مرزهای مبادلاتی کمک می کند


استاندار كرمانشاه گفت: موضوع تامین زیرساخت های مورد نياز بازارچه ها و مرزهای رسمی به عنوان یک اولویت جدی توسط مديريت ارشد استان دنبال می شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ مهندس بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز یکشنبه در نشست کارگروه توسعه صادرات و مرز استان اظهار داشت: وضعیت درآمدها و هزینه های بازارچه های مرزی در حوزه های عمرانی و خدماتی باید به شکل درستی در اختیار نمایندگان و مردم قرار گیرد تا مبنای قضاوت های کارشناسی صحیح قرار گیرد. برخی از اظهار نظرها و وعده هاي غیر عملی فعلی به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح از وضعیت موجود است.

استاندار كرمانشاه گفت: حجم پروژه های زیربنایی و عمرانی در بازارچه ها و مرزهای رسمی استان سنگین و گسترده است و نیازمند تامین اعتبار مناسب می باشد.

وي گفت: حوزه عمرانی استانداری یک برآورد دقیق از هزینه های زیرساخت های لازم برای هر کدام از بازارچه ها و مرزهای مبادلاتی استان را به تفکیک ارایه دهد تا در بودجه سال 97 لحاظ شود.

اين مقام عالي استان تاكيد كرد: حضور شرکت های توانمند بخش خصوصی در بازارچه های مرزی استان در قالب یک فرایند قانونی می تواند به ساماندهی بهتر این مرزها کمک بسیاری کند و کیفیت خدمات ارايه شده را افزایش دهد.

مهندس بازوند عنوان كرد: در این زمينه لازم است کمیته ای برای تهیه شرح خدمات لازم در بازارچه ها و همچنین شناسایی و بررسی وضعیت این شرکت ها تشکیل شود.

وي افزود: واگذاری این خدمات به یک بخش خصوصی قوی و توانمند کمک بسیاری به بهبود وضعیت خدمات رسانی در بازارچه ها می کند.

در اين نشست وضعيت زيرساخت هاي بازارچه هاي استان و نحوه و كيفيت خدمات ارايه شده مورد بحث و بررسي كارشناي قرار گرفت و همچنين گزارشي از تعرفه هاي پيشنهادي براي بازارچه هاي مرزي استان ارايه شد.



اوقات شرعی
آب و هوا