+ 0 -
ADA



تاكيد استاندار کرمانشاه بر تسريع در روند اجرای تقاطع های غیرهمسطح کرمانشاه

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: موانع پیش روی اجرای پروژه های تقاطع های غیرهمسطح امام ‌حسین (ع) و امام ‌خمینی (ع) کرمانشاه به سرعت باید برطرف و روند اجرایی آنها تسریع شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در جلسه بررسی روند اجرای 2 تقاطع غیرهمسطح کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پروژه تقاطع امام حسین 17 درصد و پروژه تقاطع امام خمینی بیش از 20 درصد از برنامه زمان بندی عقب هستند.

وی تاکید کرد: باید مشکلات تقاطع غیرهمسطح میادین امام حسین و امام ‌خمینی برطرف شود و روند اجرای این پروژه ها هرچه زودتر تسریع شود.

استاندار کرمانشاه افزود: معارضان یکی از مشکلات پیش روی این پروژه ها هستند که باید توسط شهرداری برطرف شوند تا پیمانکار بتواند هرچه زودتر این پروژه ها را به نتیجه برساند.

مهندس بازوند ، لوله های گاز ، آب ، کابل های فیبرنوری و برق را از جمله معارضان پروژه نام برد و دستور داد که با توجه به دولتی بودن آنها به زودی برطرف شوند.

وی بیان داشت: پروژه تقاطع امام حسین برای تکمیل نیاز به 2 دور برگردان همسطح دارد که این تقاطع ها توسط شهرداری همزمان با احداث پل ایجاد خواهند شد.

استاندار کرمانشاه تصریح‌ کرد: باید روند این 2 پروژه را به صورت مداوم رصد کنیم تا روند آنها تسریع شود و هرچه زودتر این تقاطع ها به مردم خدمات دهی کند.

مهندس بازوند گفت: مردم وقتی ببینند که پروژه ها راکد مانده نسبت به آینده ناامید می شوند در حالی که پیشرفت سریع پروژه ها آنها را امیدوار می کند.

وی با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه از نظر مالی درآمد بسیار ضعیفی دارد، افزود: شهرداری کرمانشاه به سراغ درآمدهای جدید نرفته است و به صورت سنتی درآمد زایی می کند که این موضوع مشکل ساز شده است.



اوقات شرعی
آب و هوا