+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

به مشكلات انتقال آب به روستاهاي سرفيروزآباد سريعاً رسيدگي شود

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: بايد به سرعت در جهت رفع مشكلات مربوط به شكستگي لوله ها و انتقال آب به روستاهاي بخش سرفيروزآباد شهرستان كرمانشاه رسيدگي و اين مشكل سريعاً حل شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر اسداله رازاني در جلسه اي كه به منظور هماهنگي لازم براي رفع مشكل آبرساني به روستاهاي سرفيروزآباد تشكيل شد افزود: شركت آب و فاضلاب روستايي موظف است به سرعت در جهت رفع مشكلات انتقال آب و شكستگي لوله ها به روستاي سرفيروز آباد كه جزء مناطق محروم مي باشد اقدام كند و نهايت اهتمام خود را در اين راستا بكار گيرد.

وي بيان داشت: طي چند روز گذشته فرماندار كرمانشاه و بخشدار سرفيروزآباد توضيحاتي در خصوص مسائل مربوط به شكستگي و آبرساني به اين بخش ارائه كردند و من بلافاصله به تشكيل اين جلسه براي تسريع در رفع اين مشكل تاكيد كردم.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: شركت آب و فاضلاب روستايي موظف است ظرف 10 روز نسبت به رفع شگستگي لوله ها و مشكلات مربوط به انتقال آب به بخش سرفيروزآباد اقدام كند و با اولويت اين موضوع را در دستور كاري خود قرار دهد.

دكتر رازاني بيان داشت: ما از مديران استان انتظار داريم هر مشكلي كه در خصوص ارائه خدمات به مردم به ويژه مناطق محروم وجود دارد با جديت ورود پيدا كنند و اگر با كمبود بودجه و اعتبار مواجه هستند با پيگيري هاي ويژه به دنبال جذب اعتبارات بيشتر براي رفع مشكل باشند.

وي تاكيد كرد: مديران وظيغه دارند كارها را در خصوص ارائه خدمات به بهترين نحو انجام دهند و براي رفع مشكل پيگيري مداوم و مستمر داشته باشند.

شايان ذكر است در اين جلسه با تاكيد استاندار كرمانشاه  اعتباري بالغ بر 10 ميليارد ريال براي رفع مشكل آب و شكستگي لوله ها در كل استان و با اولويت رفع مشكل بخش سرفيروز آباد اختصاص يافت.



اوقات شرعی
آب و هوا