+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

به باور بنده اجر اخروی سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال جوانان مومن کمتر از زیارت خانه خدا نیست

استاندار كرمانشاه گفت: به باور بنده اجر اخروی سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال جوانان مومن کمتر از زیارت خانه خدا نیست.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در همایش "اقتصاد شهری و تالار مذاکرات سرمایه گذاری در شهر نیلوفری ایران" اظهار داشت: رفع موانع اشتغال، و جذب سرمایه گذاری در تمامی بخش ها باید در دستور کار تمامی مدیران استان باشند.

وي ادامه داد: تلاش های خوبی برای ارتقای شاخص های کسب و کار در استان انجام شده است و از این نظر وضعیت قابل قبولی را در جدول کشوری کسب کردیم، اما باید در این مسیر حرکت مستمر و هماهنگ داشته باشیم تا اشتیاق سرمایه گذاران برای فعالیت در استان بیشتر شود.

مقام عالي استان تصريح كرد: با برداشتن موانع سرمایه گذاری بستر مناسب برای جذب سرمایه گذار فراهم می شود و سرمایه گذاری جریانی غیردستوری و سیال است که هر جا بستر مناسبی برای آن مهیا شود سرمایه گذاری به آن سمت سرازیر و سوق داده می شود و کرمانشاه زیرساخت های خوبی در بخش های جاده‌ای، ریلی و هوایی دارد. اما برای تسهیل ترابری تولیدات و جذب گردشگران، به دنبال ساخت آزادراه ها هستیم که قدم های اولیه در این خصوص برداشته شده است تا بتوانیم از منافع سرمایه گذاران حمایت و همکاری آنها را برای سرمایه گذاری در این عرصه جلب کنیم.

استاندار كرمانشاه گفت: در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی در استان زیر ساخت های خوبی داریم و در حال جذب سرمایه گذاران جدید در این حوزه نیز می باشیم و مرز مشترک طولانی استان کرمانشاه با عراق، بازار و فرصت مناسبی را برای استان فراهم آورده است که در تمامی حوزه ها سرمایه گذاری کنیم.

وي ادامه داد: ثروت های بی بدیل و ظرفیت های منحصر به فرد در حوزه‌های مختلف، استان کرمانشاه را به تعبیر مقام معظم رهبری به چهره زیبای ایران اسلامی تبدیل کرده است و  آثار تاریخی کرمانشاه به تنهایی از چند کشور اروپایی بیشتر است و فرصت و ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری استان است و ین قول رو به سرمایه گذاران میدهیم که با تمام توان از پروژه‌ها و سرمایه های آنان حمایت جدی خواهیم نمود.

استاندار كرمانشاه افزود: تحقق سند اشتغال تنظیمی که کاهش سه درصدی بیکاری را در آن پیش بینی کرده ایم، با کمک سرمایه گذاران میسر خواهد بود و با همدلی و وفاق، هر مانعی در این مسیر برداشته خواهد شد.



اوقات شرعی
آب و هوا