+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

بنياد بركت نگاه مثبتي به استان كرمانشاه دارد

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: بنياد بركت براي اجراي طرح هاي توليدي به استان نگاه مثبتي دارد و تاكنون طرح هاي خوبي توسط اين نهاد انجام شده اما با توجه به مشكلات استان خواستار توجه بيشتري از سوي بنياد بركت هستيم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس رضا رحيمي در در نشست با نمایندگان بنیاد برکت و فعالان اقتصادی کرمانشاه كه در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد،  افزود: در اين نشست انتظار داريم كه مسئولين و مديران بنياد بركت توجه بيشتري جهت كمك به استان و رفع مشكلات بنگاه هاي اقتصادي در استان داشته باشند هر چند كه تاكنون طرح هاي و بنگاه هاي اقتصادي بسيار خوبي در استان توسط اين نهاد انجام شده است.

وي با اشاره به مشكلات استان به ويژه نرخ بالاي بيكاري آن، تصريح كرد: اين استان 8 سال درگير جنگ تحميلي بوده و در آن زمان ديگر استان ها موفق به جذب سرمايه گذاري و ايجاد زيرساخت هاي اقتصادي خود شدند اما استان كرمانشاه ضمن از دست دادن زيرساخت هاي اقتصادي خود، قادر نبود كه به جذب سرمايه گذاري با توجه به شرايط جنگ اقدام كند لذا از مسئولين بنياد بركت انتظار داريم كه براي رفع مشكلات بنگاه هاي اقتصادي استان يك توجه ويژه داشته باشند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: خوشبختانه كارهاي خوبي توسط بنياد بركت در استان انجام شده اما تعدادي از طرح ها كه با مشاركت بنياد بركت در حال اجرا مي باشند با مشكل مواجه شده اند كه اميدواريم اين نهاد تمام تلاش خود را براي حل مشكلات اين طرح ها بكار گيرد.

همچنين در اين جلسه نماينده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان نیز، فلسفه وجودی بنیاد برکت را کمک به بنگاه های اقتصادی و بخش خصوصی دانست و گفت: بنیاد برکت به دنبال كمك به بنگاه هاي اقتصادي در استان ها به ويژه استان هاي محروم همچون استان كرمانشاه است.

سردار رضا شاه ويسي افزود: آمديم كه به بخش صنعت استان كمك كنيم و این بنیاد همواره پشتیبان کارآفرینان و بنگاه های اقتصادی در مناطق محروم است.

در این جلسه مشکلات اقتصادی چهار بنگاه اقتصادی استان کرمانشاه با مسئولان بنیاد برکت مورد بررسی قرار گرفت.



اوقات شرعی
آب و هوا