+ 0 -
ADA

معاون امنیتی و اجتماعی استاندار:

برند سازی راه مقابله با کالای قاچاق است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر وظیفه مندی دستگاههای فرهنگی و تبلیغی در موضوع مقابله با قاچاق کالا تصریح کرد: اتکا به تولید داخلی و هدایت مصرف کنندگان به سمت کالای ایرانی از موضوعات مهم اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری کرمانشاه اظهار داشت: در شرایطی قرار داریم که می طلبد برای مدیریت اقتصادی کشور و مقابله با جنگ اقتصادی هوشیارانه تر و محکم تر عمل کنیم.

 وی ادامه داد: تمرکز و توجه به موضوع مبارزه با قاچاق سازمان یافته و باندهای بزرگ در اولویت مقابله دستگاههای مسئول قرار بگیرد چرا که این موضوع آسیب های فراوانی به صادرات کشور و بازار ایران در کشورهای همسایه وارد می کند.

الهی تبار همچنین با تاکید بر مقابله جدی با قاچاق دام در مرزها افزود: نیاز است که شیوه نامه مقابله با قاچاق کالا در مناطق مرزی استان تهیه شده و وظایف دستگاهها بر اساس آن تعیین شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استدار کرمانشاه با اشاره به قاچاق البسه خارجی و ورود آن به استان هم گفت: علاوه بر مقابله با قچاق این کالا، می طلبد که واحد های فروشنده نیز با ساماندهی و هدایت سازمان صنعت، معدن و تجرات به سمت نوفروشی هدایت شوند.

الهی تبار در ادامه با تاکید بر وظیفه مندی دستگاههای فرهنگی در مقابله با قاچاق کالا تصریح کرد:اتکا به تولید داخلی و ترویج مصرف کالای ایرانی یکی از مباحث مهم اقتصاد مقاومتی است که تمامی دستگاهها درقبال آن وظیفه دارند.

وی برند سازی و نماد سازی را در مقابله با قاچاق کالا و استفاده از کالای ایرانی اقدامی موثر دانست و گفت: صدا و سیما  وظیفه دارد در این باره برنامه سازی و ایده و طرح در بیان پیام های فرهنگی داشته باشد.

الهی تبار در پایان از اقدام اخیر دستگاهها در کشف محموله های بزرگ قاچاق کالا در استان تقدیر کرد.



اوقات شرعی
آب و هوا