+ 0 -
ADA

مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه- در نشست کارگروه اشتغال :

برنامه ریزی برای حمایت از کالای ایرانی، محور فعالیت های ما در تلاش برای رفع بیکاری است

استاندار كرمانشاه گفت: تثبیت اشتغال و رونق تولید، برنامه ریزی برای حمایت از کالای ایرانی در راستای جلوگیری از ریزش اشتغال، محور فعالیت های ما در تلاش برای رفع بیکاری است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست کارگروه اشتغال كه در محل سالن جلسات فرمانداري شهرستان صحنه برگزار شد، افزود: پست و مسوولیت، ملک شخصی کسی نیست. مدیرانی که نتوانند به مردم منفعت برسانند باید از مسوولیت کنار بروند.

وي اظهار داشت: پروژه های اشتغالزای نیمه تمام در شهرستان به سرعت شناسایی و علل تعلیق آنها ارائه شود تا مشکلات مسیر برطرف شود.

وي خاطرنشان ساخت: شهرستان صحنه یک شهرستان بسیار خاص است که ظرفیت های چشمگیری در همه ی عرصه ها برای توسعه دارد.‌

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: واحدهای اقتصادی راکد و نیمه راکد سریعا باید تعیین تکلیف شوند و دستگاه ها تا پایان هفته آینده جمعبندی خود را ارائه کنند.

مهندس بازوند ادامه داد: امسال بسیار سال حساسی برای استان است.‌برای خروج از بحران بیکاری، چاره ای نداریم جر اینکه‌روزهای جمعه هم پیگیر موضوع اشتغال باشیم.

وي بيان داشت: تثبیت اشتغال و رونق تولید، برنامه ریزی برای حمایت از کالای ایرانی در راستای جلوگیری از ریزش اشتغال، محور فعالیت های ما در تلاش برای رفع بیکاری است.

استاندار كرمانشاه خاطرنشان ساخت: برنامه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری یک فرصت خوب برای سرمایه گذاری و کاهش نرخ بیکاری در استان است. مردم مشارکت جدی داشته باشند.

مهندس بازوند افزود: ایجاد اشتغال در احیای بافت های فرسوده و‌ نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز میتواند در کاهش نرخ بیکاری  تاثیر چشمگیری داشته باشد و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندا ی متولی پیگیری این موضوع است.

وي بيان داشت: بنیاد مسکن گزارش ایجاد اشتغال در روند بازسازی مناطق زلزله زده را به صورت ماهانه تدوین و ارائه نماید.

وي گفت: مردم و مسوولین باید کمک کنند که استفاده از کالای داخلی تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود. تو‌لیدکنندگان نیز باید کیفیت محصولات را ارتقا دهند. ادارات کل استان مطلقا کالای خارجی نخرند و ترحیحا از کالاهای تولیدشده داخل استان استفاده كنند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا