+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

برخی به دنبال فراری دادن سرمایه گذاران از کرمانشاه هستند / برخی تفاوت میان سرمایه گذار و پیمانکار را نمی دانند ولی از پروژه ها انتقاد می کنند

استاندار كرمانشاه گفت: برخی به دنبال فراری دادن سرمایه گذاران از کرمانشاه هستند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين المللل استانداري؛ مهندس بازوند در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: کسانی در فضای مجازی هستند که عمدا می خواهند سرمایه گذاران را از کرمانشاه فراری دهند.

وي بيان داشت: جای تاسف است برخی هنوز فرق بین سرمایه گذار و پیمانکار را نمی دانند و از پروژه آزادراه همدان _ کرمانشاه انتقاد می کنند.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد:  منتقدان توجه کنند این سرمایه گذار قرار است ۲۸۰۰ میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری کند و نه اینکه به عنوان پیمانکار پولی دریافت کند.

مهندس بازوند گفت: در حال حاضر یک بزرگراه در مسیر کرمانشاه فعال است و توجیه احداث یک آزادراه در موازات آن برای سرمایه گذار اصلا آسان نیست. 

وي افزود: این سرمایه گذار قرار است طی ۲۵ سال و از طریق عوارض، سرمایه اش برگردد.

استاندار كرمانشاه اظهار داشت: همدانی ها درخواست کرده اند پیمانکار ابتدا قطعه کمربندی مرکز استان را اجرا کند و برخی شهرهای شان را به این آزادراه وصل کنند ولی مدیریت ارشد کرمانشاه شرط گذاشته است که از سمت بیستون کار آغاز شود.

وي گفت: پروژه آزادراه همدان _ کرمانشاه در ادامه به پروژه آزادراه کرمانشاه _ حمیل متصل می شود و شاهد یک تحول بزرگ در حوزه راه های شریانی استان خواهیم بود.



اوقات شرعی
آب و هوا