+ 0 -
ADA

دکتر حاتمی:

برای توسعه نیازمند برنامه و راهبرد هستیم / کارهای بدون برنامه تنها بر مشکلات قبلی می افزایند

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: برای توسعه نیازمند برنامه و راهبرد هستیم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر هدايت حاتمي در نشست با صنعتگران و معدن كاران استان افزود: معتقدم ما برای توسعه استان و حل مشکلات موجود نیازمند راهبرد و برنامه هستیم.

وي اظهار داشت: بسیاری از  مشکلات این سال ها به دلیل عدم برخورداری از برنامه و راهبرد مشخص، رخ داده اند زيرا کارهای بدون برنامه تنها بر مشکلات موجود می افزایند لذا روی سه راهبرد برای اشتغال زایی تاکید داریم که شامل بهبود فضای کسب و کار، احیای واحدهای راکد و حفظ ظرفیت کار فعلی و همچنین جذب سرمایه های جدید می شود.

 معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري ادامه داد: هیچ کارآفرینی در یک فضا نامناسب اقدام به سرمایه گذاری نمی کند.

دكتر حاتمي تصريح كرد: به دستور استاندار یک گروه به منظور پایش مستمر فضای کسب و کار تشکیل شده است و مسایل مربوط این حوزه را با دقت رصد می کند.

 وي ادامه داد: حفظ اشتغال موجود یکی دیگر از راهبردهای و طی ۲۰ روز اخیر چندین جلسه ستاد تسهیل برگزار شده و برخی واحدهای راکد را به چرخه تولید برگردانیم و مشکلات واحدهای تولیدی به شکل مدام در حال پایش مشکلات واحدهای تولیدی هستیم.

وي گفت: سومین راهبرد جذب سرمایه‌های است و کرمانشاه یک استان بسیار مستعد در زمینه جذب سرمایه های جدید است و البته باید دقت کنیم فضای استان را برای سرمایه گذاران بد جلوه ندهیم.

دكتر حاتمي با بيان اينكه توسعه استان نیازمند همراهی همه گروه ها و مجموعه های دلسوز هستیم، گفت: نهادها و تشکل ها باید در فرایند تصمیم گیری ها و تصمیم سازی نقش بازی کنند.

وي بيان داشت: اعتبارات کافی برای ارایه تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی برای طرح توسعه و یا سرمایه در گردش موجود است.

 معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري در پايان گفت: اخیرا مصوبه ای داشتیم مبنی بر اینکه هیچ یک از دستگاه‌ها از جمله شرکت‌های خدمت‌رسان، تامین اجتماعی، مالیاتی و ... حق ندارند بدون دریافت مصوبه از ستاد تسهیل، خدمات خود به واحدهای صنعتی را قطع کنند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا