+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

براي كاهش آسيب هاي اجتماعي نياز به بسيج همگاني داريم

معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت: براي كاهش آسيب هاي اجتماعي نياز به بسيج همگاني در جامعه  داريم

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ يوسف شاه حسيني در سومين كارگروه تخصصي اجتماعي و فرهنگي استان كه با حضور اعضا در محل سالن جلسات معاونت سياسي و امنيتي استانداري برگزار شد، افزود: در جلسه اي كه با حضور وزير محترم كشور در چند مدت گذشته در خصوص كاهش آسيب هاي اجتماعي استان در كرمانشاه برگزار شد به نتايج خوبي دست پيدا كرديم و در همين راستا مبلغ 100 ميليارد ريال به استان كرمانشاه تخصيص اعتبار صورت گرفت كه اين اعتبار را با كمك دستگاه هاي اجرايي ذيربط و همچنين سازمان هاي مردم نهاد براي كاهش آسيب هاي اجتماعي لحاظ كرديم.

وي مطالعه دقيق همراه با كار علمي را راهكاري مناسب براي تلاش در جهت كاهش آسيب هاي اجتماعي عنوان كرد و گفت: بايد با تجربه هاي كسب شده و همچنين يك تشريك مساعي و همكاري تنگاتنگ بين همه عوامل اجرايي در جهت اين مهم تلاش كنيم و همه انرژي ها در بحث اجتماعي معطوف به كاهش آسيب هاي اجتماعي با در نظر گرفتن اولويت ها گردد.

معاون سياسي و امنيتي استانداري خواستار تعريف و در نظرگرفتن كارهاي علمي، پژوهشي و آموزشي براي حركت به سمت كاهش آسب هاي اجتماعي در استان شد و گفت: بايد ضمن همكاري و هماهنگي بيشتر بين دستگاه هاي اجرايي ذيربط در بحث كاهش آسيب ها از ظرفيت هاي مردمي هم در اين راستا استفاده شود و با همگرايي و وحدت رويه در اين زمينه كار و تلاش مستمر صورت گيرد.

رئيس كارگروه اجتماعي و فرهنگي استان اجتناب از كارهاي كوتاه مدت براي كاهش آسيب ها را مورد تاكيد قرار داد و گفت: براي كاهش مستمر و اثربخش اين آسيب ها نياز به كار و برنامه بلندمدت داريم نه اينكه فكر كنيم كه با تشكيل يك همايش به نتيجه دلخواه دست پيدا كرده ايم.

شاه حسيني موفقيت در حل و كاهش آسيب هاي اجتماعي را مستلزم بكارگيري همه ظرفيت ها و توانمندي ها فارغ از نگاه سياسي عنوان كرد و اظهار داشت: بايد همه استان را براي كاهش اين آسبب ها بسيج كنيم و با نگاه هوشمندانه به كاهش موضوع كه مي تواند نتايج مثبتي را در جامعه محقق سازد،بپردازيم.

معاون سياسي و امنيتي استانداري يكي از عوامل موثر براي كاهش آسيب هاي اجتماعي را توجه به ايجاد مراكز فرهنگي و پرداختن به كارهاي فرهنگي در نقاط مختلف جامعه برشمرد و گفت: ضروري است كه در راستاي توسعه فضاهاي فرهنگي اقدامات موثري صورت گيرد و براي توسعه اين فضاها نياز به يك كار مطالعه اي همراه با پژوهش جهت رسيدن به نتيجه دلخواه و اثربخش داريم.

وي در پايان استفاده از افراد متخصص و سازمان هاي مردم نهاد همراه و همگام با دستگاه هاي اجرايي ذيربط جهت حركت به سمت كاهش آسيب هاي اجتماعي در استان بسيار موثر عنوان كرد.

در اين جلسه اعضا به بيان ديدگاه ها و نكته نظرات و همچنين برنامه هاي كاري خود براي كاهش آسيب هاي اجتماعي در استان پرداختند.



اوقات شرعی
آب و هوا