+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

براي خروج از بحران كرونا بايد به جهش توليد توجه ويژه كنيم/ خطر ويروس كرونا همچنان ادامه دارد


استاندار كرمانشاه گفت: همه موظف هستيم كه به معشيت خانوارها توجه ويژه داشته باشيم و يكي از موضوعات بسيار مهم كه مي تواند در زمينه بهبود و رونق اقتصادي جامعه بسيار تاثير گذار باشد " جهش توليد" است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛مهندس هوشنگ بازوند پس از پايان جلسه ستاد ملي مقابله با كرونا كه به رياست رئيس جمهور و با حضور استانداران از طريق ويدئو كنفرانس برگزار شد، با ببان اينكه مردم نبايد فكر كنند كه از ويروس كرونا در امان هستيم؛ اظهار داشت: در جلسه امروز ستاد ملي مقايله با كرونا كشور كه با حضور رياست محترم جمهوري برگزار گرديد مصوبات و تصمياتي در دو بخش ملي و استاني اتخاذ گرديد كه ما در استان كرمانشاه موظف به تبعيت از اين مصوبات هستيم.

وي با تقدير از مردم شريف استان در شب هاي قدر به جهت رعايت پروتكل هاي بهداشتي بيان داشت: مردم در اين شب هاي بسيار ارزشمند هم در راستاي پاسداشت ارزش هاي والاي ديني اقدام كردند و هم اينكه پروتكل هاي بهداشتي در امر مبارزه با كرونا را رعايت كردند كه جاي سپاسگزاري و تقدير از اين عزيزان را دارد.

مقام عالي استان با بيان اينكه مردم نبايد فكر كنند كه از ويروس كرونا در امان هستيم، ادامه داد: در عين اينكه مردم بايد زندگي جاري و ساري خود را داشته باشند از سوي ديگر هم موظف به رعايت كامل موضوعات بهداشتي هستند لذا در برابر اين ويروس هم نبايد نااميد شويم و هم اينكه نبايد به رعايت مسائل بهداشتي بي تفاوت باشيم.

استاندار كرمانشاه با تاكيد بر تلاش همه مديران براي افزايش توليد و كمك به رونق اقتصادي در سال "جهش توليد" افزود: با توجه به اينكه خسارت هايي ناشي از ويروس كرونا در زمينه اقتصادي براي كشور ايجاد شده لذا همه بايد تلاش كنيم ضمن اينكه در جامعه رونق اقتصادي ايجاد شود از سوي ديگر هم با اجراي برنامه ها به جهش توليد نيز كمك كنيم.

مهندس بازوند در ادامه با اشاره به تصميمات اتخاذ شده امروز ستاد ملي مقابله با كرونا در خصوص روز جهاني قدس گفت: در اين جلسه مقرر شد كه در 218 شهر كشور كه جزء شهرهاي سفيد در امر مبارزه با كرونا محسوب مي شوند( دو شهر در استان كرمانشاه در رديف شهرهاي سفيد قرار دارند) اعتراضات مردم عليه رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني در مكان هاي نماز جمعه بدون راه پيمايي انجام شود و در شهر تهران هم مقرر شد كه رزمايش با حضور مردم در خودروها با رعايت پروتكل هاي بهداشتي صورت گيرد.

نماينده عالي دولت در استان كرمانشاه اظهار داشت: براي برگزاري نماز عيد فطر هم مقرر شد كه نماز فقط در مساجد محلات، مكان ها و فضاهاي باز در شهرهاي مختلف و با رعايت پروتكل هاي بهداشتي برگزار شود و نماز عيد فطر بر اساس مصوبه اين ستاد در مصلاح ها و مكان هاي بزرگ برگزار نخواهد شد.

استاندار كرمانشاه گفت: براي بازگشايي امكان مقدس حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد، حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم، حضرت احمد بن موسي (ع) در شيراز و حضرت عبدالعظيم حسني (ع) در ري مقرر شد كه مردم پس از ماه مبارك رمضان فقط در صحن ها حضور پيدا كنند و اين بازگشايي 3 ساعت در صبح و 3 ساعت نيز در بعداظهرها باشد.

وي همچنين گفت: بر اساس مصوبه امروز ستاد ملي مقابله با كرونا مقرر شد كه رستوران ها در سطح شهرها و همچنين رستوران هاي داخل هتل ها پس از مبارك رمضان با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي باز شوند.

مهندس بازوند ادامه داد: همچنين مقرر شد كه مراكز علمي، مراكز مختلف فني و حرفه اي و اماكن ورزشي نيز كار خود را با رعايت پروتكل هاي بهداشتي شروع كنند و براي كمك به مهدهاي كودك ناشي از خسارت كرونا پس از جمع بندهاي لازم به اين مجموعه ها كمك هاي لازم صورت خواهد گرفت.

وي در پايان سخنان خود با تاكيد بر توجه ويژه به معشيت مردم گفت: همه موظف هستيم كه به معشيت خانوارها توجه ويژه داشته باشيم و يكي از موضوعات بسيار مهم كه مي تواند در زمينه بهبود و رونق اقتصادي جامعه بسيار تاثير گذار باشد " جهش توليد"است.

 



اوقات شرعی
آب و هوا